![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een golf mk2 gti ingeruild op de 16v .
Deze gaat voor de sloop , dus hierbij bied ik hem aan in onderdelen . Setje bbs rm , niet nieuw wel goed : ![]() Banden zijn 195-45-15 , niet nieuw wel apk goed . 300 euro of een heel goed bod setje leer , geen deurpanelen , stoelen zijn van een 3 deurs . Niet mooi , wel leuk voor een daily . ![]() ![]() 150 euro of een goed bod Vaste verlagingsset , MERK APEX 50 euro Zwarte hemel , met schuifdak uitsparing , 20 euro plaatwerk 20 euro per deel , graag eerst vragen of het nog mooi is . Achterlichten zwart , 10 euro voor een set embleemloze gril , 10 euro Motor gti 8v geen olielekkage , loopt goed : ![]() 200 euro kompleet met bak Zacht gti dashboard , 50 euro kompleet . Mocht er nog wat meer op zitten voor iemand , vraag maar raak . Dan zal ik kijken of het nog heel is en hier posten wat het kost . Eventueel kan je ook bellen op 06-50429300. Graag snel beslissen , ga hem deze week demonteren . ![]() TOEGEVOEGD : - Centralevergrendeling ( origineel ) zelf demonteren , 50 euro . - Goedwerkend schuifdak ( origineel ) 25 euro - remklauw R.A in goedwerkende staat incl handremwerkend ( 30 euro ) Last edited by Ron mk1 : 23-03-2011 at 18:30. |
|
||||
|
||||
![]() PM voor de bbs rm en eerste optie
Last edited by oettinger_18 : 21-03-2011 at 22:34. |
|
||||
|
||||
![]() eerste optie op de dakhemel!
|
|
|||
|
|||
![]() Even voor de duidelijkheid , ik ga echt geen bbs rm velgen verkopen voor 200 euro .
Ik geloof dat iedereen wel weet wat ze waard zijn . En ja , ze moeten opgeknapt worden als je show velgen wilt , maar goed die kosten dan ook normaal 1000 euro of meer . Ook kan ik er niks aan doen als iemand van ver moet komen , dat is een keuze die ieder voor zich moet maken . |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zou je me even wat duidelijkere foto's en de maten kunnen sturen van die velgen? Last edited by Banaan : 22-03-2011 at 19:18. |
|
|||
|
|||
![]() GERESERVEERDE ONDERDELEN ( onder voorbehoud natuurlijk )
- Dorpellijsten + deurgrepen ( CoMuni) - Dakhemel met stijlen ( Erik Jetta) - BBS RM ( Airkewld) |
|
||||
|
||||
![]() zijn de deurpanelen nog netjes ? zo ja wat wil je daarvoor hebben, mag via pb.
|
|
|||
|
|||
![]() Zal vanavond even kijken voor je ..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zijn niet zo heel mooi meer , 4 panelen voor 20 euro @Eric - Jetta : dakhemel is netjes , stijlen zijn ook zwart . Begin topic aangepast . BEL AUB als je iets wilt kopen , dan kan ik het reserveren voor je . Last edited by Ron mk1 : 23-03-2011 at 18:31. |
|
||||
|
||||
![]() ik zoek echt alleen nette deurpanelen
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zitten ook nog in hoogte verstelbare gordels in , misschien iemand?
20 euro voor de 2 . |
|
|||
|
|||
![]() mag dicht , is kompleet verkocht .
Word morgenavond opgehaald EDIT: Mag open blijven , bleek verkeerde motorcode te zijn. Kenteken zij EV code , maar motorcode op het blok zeg PB. ![]() Last edited by Ron mk1 : 30-03-2011 at 16:19. |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() dan wil ik de deurpanelen wel! @ steve-oo
![]() ![]() onder het motto, beter iets dan niets. zie pm voor gegevens!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb geen pb nog ontvangen van je.
|
|
|||
|
|||
![]() Alles mag tegen dump prijzen weg mensen.
Graag even bellen als je iets wilt , dat werkt voor mij meer overzichtelijker. Je mag ook bieden voor onderdelen via pb , wees direct en zeg wat je wilt en wat je ervoor over hebt. BBS velgen zijn verkocht ... |
|
|||
|
|||
![]() Ook kompleet te koop voor 350 euro , zonder de bbs velgen en wat kleine dingen die eraf zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je toevallig de houder die in de vloerbedekking zit om je handremhoes vast te zetten?
Wil je dit laten weten via een Pm? |
|
|||
|
|||
![]() Auto is kompleet verkocht aan jetta jesse.
Dus geen losse onderdelen meer te koop . |