![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goedendag,
Bij deze bied ik een 1800 8v G60 motor aan. De motor verkeerd in zeer nette staat! 25.000km geleden is de motor volledig uit elkaar geweest en is alles vernieuwd/gereviceerd. De kop is licht gevlakt verder is de motor nagenoeg standaard. Bij de revisie is er ook een revisie glader op gekomen deze levert nu een goede 0,9/1,0 bar. Ook is er een revisie versnellingsbak op gekomen, hij schakeld dus echt als nieuw. De motor is compleet met: motor glader computer motorkabelboom versnellingsbak eventueel heb ik er nog een compleet groep A uitlaat systeem bij en een spaghetti spruitstuk. ![]() Zo hangt de motor er nu bij ![]() Zo hangt de motor er nu bij ![]() ![]() ![]() Voor dit zeer nette en complete g60 blok vraag ik €1450 LET OP!!!!!! De motor zit nog in de auto en is voor serieus geinteresseerde mensen lopend te zien en te horen! Dus wil jij er zeker van zijn dat je een goede motor koopt dan is dit wat voor jouw! Na het weekend gaat de motor eruit omdat de carroserie in de weg staat en dus weg moet. |
|
||||
|
||||
![]() waar te bezichtigen?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goedendag, De motor is te bezichtigen in Pijnacker (Regio Zuid-Holland) groet Jurrian |
|
|||
|
|||
![]() Gereserveerd tot Zondag!
|
|
|||
|
|||
![]() Verkocht! Mag slotje op!
|