![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l4lahbhf3dbi
Is dit een geintje ofzo ? Ik zie alleen wat gare oettinger stickers.
|
|||
|
|||
![]() Rustig maar Tim, Is geen oettinger
![]() |
|
||||
|
||||
![]() bestaat het model misschien wel?
http://cgi.ebay.nl/Wahnsinn-VW-Golf...t-/260433618698 |
|
||||
|
||||
![]() Er bestaat sowiezo geen Golf met een blok met 100 kleppen
![]() Normaal wordt een Oettinger aangeduid met bijvoorbeeld 16S wat staat voor het aantal kleppen...
|
||||
|
||||
![]() Als je goed kijkt in de link met tijdschriften zie je dat er een Oettinger kit aangeboden is waardoor je 100 pk uit je 1800 kon halen. Waarschijnlijk is dat bij deze het geval. In afwachting van de GTI een normale 1800 gekocht en die bij Oettinger om laten bouwen.
Ik vind het wel een leuke en aparte auto iig.
|
|||
|
|||
![]() voor 600 euro koop je geen Oettinger blok lijkt mij, en aan de foto's te zien is het waarschijnlijk een standaard 1.6 denk ik!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een Oettinger die 3 ton gelopen heeft is ook niet zo veel meer waard. De aanpassingen zullen ook niet zo extreem zijn, dus van een dikke Oettinger motor is ook geen sprake. Je moet het denk meer zien zoals er nu vaak chiptuning gedaan word.
|
||||
|
||||
![]() mooi man die x-ray vision dat men kan kijken wat er in het blok zit.
oettinger heeft idd rond 1984 een 100s pakket gehad. Of dit eentje is zou mooi zijn, ook gezien het bouwjaar klopt en het opgegeven vermogen ook. s is niet altijd voor de soupapes. Stickers is twijfelachtig omdat deze pas op latere modellen beschikbaar waren. voor 600 euro is dit zowie zo geen gek golfje, oettinger of niet
|
||||
|
||||
![]() Ik kan ook zeker niet in die motor kijken, maar het zou zomaar kunnen dat... Maar het is zeker geen geld voor een '83-er golf 2, als er niks over Oettinger bij had gestaan had iedereen het een koopje gevonden.