![]() |
|
||||
|
||||
![]() De nieuwe daily van de vrouw.
Het is een golf van bj 95', het is een 1.8 GL Atlanta, dealer onderhouden en hij komt van de eerste eigenaar. En de enigste echte slechte plek die ik zo kon vinden,
|
||||
|
||||
![]() leuke aanwinst Rene, en nu goed je best doen om hier niets aan te doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto voor de vrouw toch? Technisch goed betrouwbaar zo'n 1800 , ziet er verder wel netjes uit !
Dat plekje is wel met een beetje creativiteit te herstellen dacht ik ![]() Veel succes ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er nog netjes uit zo!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed behandelen en eventueel GTI randen erover heen zetten. ![]() ![]() O nee, daar ga ik alweer. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() zie je wel .... roest
![]() verder leuke auto René , veel geluk er mee ![]() * edit * welkom bij de country club ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit wel de mooiste die ik kon vinden met zo weinig roest. Maar ik heb inderdaad aardig wat roestbakken gezien.
|
||||
|
||||
![]() Nette auto Rene en een beetje roest is niet zo erg toch?
Dat rode achter de kentekenplaat heb ik nog nooit gezien kun je dat ook verwijderen ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk strak ding nog en de kleur is ook top,de puntjes even op de i en karren maar.
ook nog zakken of wil ze niet meer hobbelen. ![]() su6 ermee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind het ook niet mooi, ik denk wel dat het eraf kan, maar ik ben dan bang dat er lak mee komt. En misschien hebben ze het wel om een reden gedaan. Dus ik denk dat ik het maar lekker laat zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik mag er niets aan veranderen. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die vrouwen zijn ook overal hetzelfde ![]() ze zeggen dat het door een bepaalde leeftijd komt en na een paar kinderen dan willen ze niet meer laag rijden, die van mij tenminste niet. ![]() gr pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geen last van ![]() ![]() ![]() zit er al onder, als ze uit het werk thuis komt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is taal ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn vrouw heeft altijd al een hekel gehad om in mijn lage auto's te rijden.
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() leuk karretje
heb je ook nog achter de felsranden gekeken en geprikt op de bodem/kokers? Heb een mk3 gti '92 projectje nog staan in een garage en die was rotter dan het leek. |
|
||||
|
||||
![]() Nice ride, paar puntjes bijhelpen en t vrouwtje kan der weer jaren mee toe
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie auto. Zal hem vast wel een keer spotten.
![]() En die 1800 motoren lopen echt als een zonnetje.
|
||||
|
||||
![]() nog niet eens zo'n gek ding rene,zou alleen wel even de wielkuipen voor er uit halen en erachter schoonmaken.zie dat ie daar ook al begint nl.
![]()
|
||||
|
||||
![]() De echte grote schoonmaak gaat nog gebeuren (als het wat warmer is
![]() ![]()