![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik mijn kevertje (snik) te koop aan. Ik heb hem jaren gebruikt voor dagerlijks vervoer. Met zijn aparte kleur (Sky radio groen) is het een opvallend exemplaar.
De vraagprijs voor deze schoonheid is 4000,00 euro. |
|
||||
|
||||
![]() probeer zoveel mogelijk info erin tezetten. kijk maar eens naar de verkoopregels.
bouwjaar, staat, apk, motor, extra's etc etc
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deze schoonheid stamt uit het jaar 1973, ik heb de auto na de eerste eigenaar. |
|
||||
|
||||
![]() heel eerlijk, zo verkoop je geen auto.. met deze summiere info zou je dan zelf een auto kopen?
|
||||
|
||||
![]() En stel jezelf ook gelijk even voor.....anders word het zo Marktplaats-achtig hier.
Ooh ja....en foto's !!! Dat doet ook wonderen.
|
|||
|
|||
![]() Goedemiddag, even iets, dit is allemaal nieuw voor mij. Ik weet niet eens hoe ik de foto's moet plaatsen. Ben dit nog aant uitvogelen.
Niet zo snel een oordeel a.u.b. Doe mijn best. |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Annetjes,
Kijk even op:http://www.volksforum.com/forum/announcement.php?f=45 Of zet de info die op je kenteken papieren staat er op zoals motor type (waarschijnlijk een 1200 of 1300) enz. Als je boven in op gallery drukt kan je foto's uploaden. Als je dat hebt gedaan zie(als je op de foto klikt) onder aan bij "BB Image Code:" een link staan met [img] die kopier je in je tekst. En dan staat je foto in je advertentie. Succes ![]()