![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() mensen, ik heb een probleem.
Ik wil net stalen velgen monteren op m'n golf 3, toen ik de auto liet zakken kreunde/piepte er al iets. zelfde geluid als veren samengesperst worden. auto rolde hierna niet eens. wiel staat helemaal vast. met wiel eraf is de naaf redelijk te draaien maar evengoed met flink wat weerstaand. Wiel erop en alles helemaal vast !!! ![]() Wat kan dit zijn ?? |
#2
|
||||
|
||||
![]() te lange bouten gebruikt?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
![]() te lange bouten ?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() wiel tegen schokbreker of remklauw.
het is normaal dat een remschijn zwaarder draait dan zonder wiel dan met wiel, je hebt metwiel gewoon meer kracht te zetten
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ ![]() Quote:
|
#5
|
|||
|
|||
![]() ik heb normale bolconische bouten gebruikt. gaat om golf 4 velgen op een golf 3 gti. verder loopt de velg dus helemaal vrij.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() bij 1 wiel? of 2 of alle4?
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ ![]() Quote:
|
#7
|
|||
|
|||
![]() ik heb nu alleen 1 kant gedaan. ik ga nu ff checken of ie misschien op de remklauw vastloopt. op de schokbreker zeker niet.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() yep, remklauw dus....
![]() hij loopt vast op die "beugel". Wat is wijs ? stukje glad/eraf slijpen of een smalle spacers ertussen ? |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
opti 1 is natuurlijk een spacer maar de beugel wat vlakken word ook vaker gedaan
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ ![]() Quote:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() en sneller uiteraard. spacers bestellen, afwachten, verzendkosten enz....
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor jullie snelle reacties !!
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() waren dit orginele golf 4 wielen op een golf 3 vr6 ?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Originele golf 4 wielen op een 16v. Zelfde remsysteem als vr6. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat voor een et-waarde hebben deze stalen velgen? Ze moeten een et-waarde van 38 hebben dan passen ze precies.
__________________
Golf MK4 GTI 1.8 T Golf MK3 GTI 16V ABF (Verkocht) |
#15
|
|||
|
|||
![]() volgens mij is dat 40 ofzo
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() golf 4 staal is et42. Ik heb er nu een 3mm spacer tussen zitten.
Beter kun je nog staal van een 1e type audi a3/s3 pakken. Die hebben een et van 31. Maar die vindt je bijna niet... |
#18
|
||||
|
||||
![]() Er zijn tussen de golf 4 stalen velgen verschillende et-waardes.
Je hebt er met ET 38 en met ET 42of 43.
__________________
Golf MK4 GTI 1.8 T Golf MK3 GTI 16V ABF (Verkocht) |
#19
|
||||
|
||||
![]() moet die van et 38 wel passen dan?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#20
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het goed is moeten die van 38 wel passen. Heb zelf toen de stalen van mijn vriendin op mijn golf 3 gepast. En die pasten precies.
__________________
Golf MK4 GTI 1.8 T Golf MK3 GTI 16V ABF (Verkocht) |