![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Kort verhaaltje: Ik was de carbs aan het poetsen breekt er een schroef af...dus ik denk "boren we toch gewoon uit!"...breekt t boortje af zeg, en niet zomaar maar strak in de carb. ![]() Dus ik breng het zooitje naar VR om te laten afstellen blijkt dat de OC-schroeven waren afgeknipt ![]() O ja, en die alu buissies zien r trouwens ook nie meer uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er errug goed uit hoor!!! HEEL VEEL plezier ermee!
|
|
|||
|
|||
![]() Het ziet er netjes uit Brazen .... jammer dan dat de carb's nog wat "aandacht" nodig hadden :o
Ik had toen 2,5 set gekocht,waarvan jij 1,25 (3 carb's) van overnam,en je stond toen zo snel op de stoep (lees;ongeduldig ![]() *pb't nu de koper van de andere 3 carburateurs .... Maar goed,met hulp van VR is alles toch nog goed gekomen zo te zien .... rijdt een stuk soepeler ook zeker hé ?? |
|
||||
|
||||
![]() @kruk "ongeduldig" ik ???? :biggrin:
Nee is best afgelopen allemaal....rij er nu twee dagen mee en ben heel erg blij...rijdt echt super en ik wil dan ook nie meer terug!!!! ![]() @bien...thx, jij bent/was trouwens toch ook bezig met dubbele carbs?
|
||||
|
||||
![]() @brazen......vergeet je het aspergeblikje niet ? :biggrin: ...ennuh het "nieuwe geluid" liegt er ook niet om! Klinkt lekker!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is er iets waar Bien niet mee bezig is? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() he stefan, ziet er weer pittig uit, kan ik mooi weer een stukkie meerijden... volgende acn..... :biggrin:
![]() succes, en die dubbele carbs, worden toch steeds intrrssanter....iemand geld over??/ :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() hahaha, ze liepen flink te tobben bij VR vorige week ja !
Zag je käfer op de brug staan, Jan met zweet op zijn voorhoofd erachter ![]() Dus t is toch nog goed gekomen ?? :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() @ Jasper....thx, je kan altijd meerijden...als het maar voor fun is en niet zoals toen als noodzaak...
![]() @ VA...ze hebben idd "probleempjes" gekend met de carbs :frown: maar gelukkig is alles op z'n "spruitstukken" terecht gekomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat voor blok is het eigenlijk Brazen?
enne het zijn co-schroeven |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1600