![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na er een jaartje tussen uit te zijn geweest, ivm op mezelf gaan wonen etc.
Afgelopen week mezelf tog maar weer een golfje aangekocht. Gaat om de laatste type 2 golf van 92 dus. ligt een 1300 injectie blokje in met 5 bak, heeft 230.000 km's op het klokje staan, maar ik ben 2de eigenaar, en heb de volledig(ingevulde) onderhouds historie erbij. een erg goed gevoel dus. zowel de carosserie als het interieur verkeren beiden in topstaat. tuurlijk zijn er hele kleine puntjes te vinden aan de carosserie. maar het zijn er heeel weinig. omdat de auto nog in dusdanig nette en originele staat verkeerd, wil ik er ook niet teveel aan gaan lopen kloten. Dit zijn de voorlopige plannen: Schroefset monteren 13" Ats classics op de kop tikken(7&8 J) evt. ander stuurtje monteren Motto: LAAG hierbij enkele foto's: ![]() ![]() zal binnenkort eens betere en meerdere foto's schieten. Grtz Doede |
|
||||
|
||||
![]() bij deze fotos met gemonteerde schroefset en paar kleine dingetjes veranderd.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi ding
![]()
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels weer een poosje en wat aanpassingen verder. nu nog even het uitzoeken van de juiste velgen, zodra ik mn rijbewijs weer terug heb.(afgepakt met een weelie op de scooter) artikel 5 is het geworden, iemand enig idee hoelang ik mn rijbewijs kwijt zal zijn ongeveer? zit nog wel in het punten rijbewijs, maar dit is slechts mijn eerste x dat ik ben gesnipt met een flinke overtreding als deze. geen drank never ever oid.
Kijk en oordeel zelf. ![]() ![]() Sportstuurtje waarvan de krans van de naaf niet pastte, Dus nieuw krans gemaakt, gaten getapt, en alla ![]() Na het stuur gepolijst te hebben gemonteerd in de auto ![]() ![]() Grtz Doede Last edited by Dude46 : 30-07-2011 at 20:22. |
|
|||
|
|||
![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=schmidt effe een link maar deze zijn echt geweldig ipv ats classic en de prijs is ook echt ok.
|
|
||||
|
||||
![]() die modernlines zouden er wel goed onder staan ja....maaruh gepakt met een wheelie op de scooter?
|
||||
|
||||
![]() Ja helaas wel, moest er nou tog eens van komen.. wel jammer dat ze gelijk je rijbewijs afpakken.. Na een jaar lekker op het achterwiel gescheurd te hebben..
Wat betrefd de velgen zit ik indd nog even in twijfel, maar er gaat zeker een leuk setje wieltjes onder komen. Meneer agent die me het rijbewijs afnam..had ook vast en zeker gezien dat het niet de eerste keer was dat ik een weelie maakte.. ![]() Grtz! |
|
||||
|
||||
![]() Respect voor je trucs met de scoot, maar er is wat voor te zeggen omdat niet op de openbare weg te doen!?
Mooie mk2 ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels weer wat stapjes verder.
Zo heb ik een set verbreed staal aangeschafd die in behoorlijk slechte staat waren. in de maten 7 & 8J. er zat veel roest op de velgen, dus na heeel veel schuur/plamuur en schuur werk hebben ze hun nieuwe kleur gekregen(mossgrun), een beetje appart, maar het kan heel goed vind ik. Eerst de velgen helemaal kaal geschuurd, vervolgens in 2 lagen groene hechtprimer, daarna 4 maal dik in de spuitplamuur, toen weer flink lopen schuren, en nog extra bijplamuren, kon uiteindelijk de aflak erover heen, deze zit er 2 x dik in, waarna we het hebben afgewerkt met een ongelovelijk dikke laag hoogglans transparant. Kijk en oordeel zelf:~ ![]() Spuitplam. ![]() En voilaa ![]() ![]() ![]() Vanavond op de zaak ook nog even de uitlaat demper onder handen genomen, originele eind stuk eraf geslepen, en daarvoor in deplaats een recht stuk rvs pijp van rond 50mm. Supersprint idee dus. Zal eerdaags eens foto;s maken. Grtz! Last edited by Dude46 : 30-08-2011 at 23:37. |
|
|||
|
|||
![]() leuke golf, strakke ideeen, kleur van de velgen vind ik eerlijk gezegd niks maar iedereen zijn eigen keuze, wheelies.... deed het ook altijd precies het zelfde als jij op je foto haha maar nog noooit gepakt er mee gelukkig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Apart kleurtje! Naar mijn mening oogt het erg goed! Om het af te maken zal ik van die zwart plastieken naafkapjes plaatsen, Bijv: van een caddy! Weetje welke ik bedoel?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x2 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet welke je bedoeld, sterker nog, ik heb ze achterin liggen, ze vallen mooi in het gat, en om de bouten. ze blijven echter niet heel goed zitten/klemmen.. naar mijn weten komen ze van gewoon staal af. zal wel eens even kijken voor kapjes van een caddy, en anders even een oplossing verzinnen voor de bestaande kapjes die ik al heb. Maak het inderdaad net even af. Dank voor de leuke reacties en meningen! Grtzz |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij ook nog even een (slecht) foto'tje van de eindpijp.
Stuk Rond 50 Rvs ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi dingetje! Heeft veel weg van de mijne, kleur is ook hetzelfde volgens mij..
Ben wel benieuwd naar een betere foto van je eindpijp. |
|
||||
|
||||
![]() Wieltjes staan cool!
|
|
||||
|
||||
![]() Hierbij nog een foto van de eindpijp
![]() ![]() Grtz |
|
||||
|
||||
![]() gaaf bakje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Pijp raakt inderdaad het achterschort, hier moet ik nog even wat op verzinnen om dit goed te krijgen.
overigens ben ik een beetje aan het kijken voor een andere auto, dus eventueel is deze te koop voor een goed bod, heeft verder geen haast. Grtz! |
|
|||
|
|||
![]() he Doede
goed bezig geweest met de wielen vind het wel wat hebben zo. zie je niet allerdaags zo met die kleur en uitlaat is ook top (komt mij bekend voor zoon pijpje) ![]() |