![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, zal mijn daily ride ook eens in de groep gooien.
Zoals gezegd het is een 6N2 GTI uit 2000 geworden ![]() ![]() Ondanks dat de Polo te koop staat ga ik gewoon door met cosmetische extra´s.... ![]() Zo gekocht. Onder tussen heb ik een setje BBS RC 7,5 x 16 ET 35 gekocht. ![]() ![]() En nog even wat van het interieur, niet dat het spannend is maar toch. ![]() Wat gaat er allemaal gebeuren met de Polo, eerst gaan we hem voor zien van Aero wisser´s, zowel voor als achter (voor al gedaan, vandaag achter binnen gekregen) Andere wielen, 7,5 x 16 BBS RC (reeds gedaan) denk dat deze de orginele kleur weer gaan krijgen.... ![]() Alu setje pendalen (vandaag binnen gekregen) Verlagen, weet nog niet hoe en wat dus dat wordt nog uitgezocht ![]() Laat maar horen.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Fijne basis Lars, altijd leuk zo'n 6N2 GTI. RC's lijken nu idd een beetje shabby, opfrisbeurtje zal ze goed doen!
|
||||
|
||||
![]() @Arnaud, komt goed.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb ze ook onder mijn Bora, heb ze ontlakt en laten spuiten in hoogglans zwart en daarover 3 lagen darkchrome-effectlak, benadert het origineel en is toch nét even anders.
Misschien een idee. Zal nou weer ophouden te threadjacken, succes ermee, komt vast goed! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Juist, dit is wat ik bedoel Arnaud hele super zo.... ![]()