![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop, wegens verkoop van mijn KUBEL.
Porsche ATS / cookies / Hackmesser Randen zijn gepolijst, hart is grijsmetalic gespoten. Incl. naafkapjes origineel porsche, achterzijde is voorzien van een speciale adaptor zodat je een naafkap kan plaatsen zonder last te hebben van de as. (speciaal voor kever) 2 stuks 6j x 15" 2 stuks 7j x 15" Bijna nieuwe banden (1500km mee gereden) Bandenmaat voorzijde 165/45 15" Bandenmaat achterzijde 195/60 15" Te koop met of zonder banden. Prijs is dus NOTK. |
|
||||
|
||||
![]() Moet een vraagprijs bij staan...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vraagprijs compleet € 650,- |
|
|||
|
|||
![]() foto's?
|
|
||||
|
||||
![]() Waar haal ik ze vandaan?
History: ´89 Golf 1.6 GTD ´87 Golf 1.8 16v GTI ´90 Golf 1.6 GTD intercooler ´95 Golf 2.0 16v GTI ´90 Golf 1.8 16v GTI ´91 Golf 1.8 G60 ´92 Golf 1.8 ´89 Golf 1.3 ´98 Polo 1.4 16v GTI -current- upcoming ´87 VW Polo Classic Sedan 1.3 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben nog niet zo lang op deze site, dus moet ff kijken hoe dit moet. Maar kan je wel snel wat foto's mailen als ik je e-mail adres heb. Gr. Roger |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Woon in Deurne (brabant) |
|
|||
|
|||
![]() [IMG]
![]() [/IMG] |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De adaptor bij de achtervelgen is er gemakkelijk uit te halen. Wanneer je de velgen op een Polo zou zetten kun je de originele naafkapjes weer terug plaatsen zonder adaptor.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Een paar foto's toen de velgen onder de polo zaten. Adaptors heb ik er niet bij, voorbanden zijn nog steeds hetzelfde maar de achterbanden zijn hoger omdat ze onder de kubel hebben gezeten. |
|
|||
|
|||
![]() Velgen zijn verkocht
|