![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb in beide mk1's de volgende antenne:
![]() Maar de ontvangst in beide autos is slecht, terwijl de antennes niet afgedekt zijn en beide bij de voorruit liggen. Heeft iemand een goed alternatief? Want dit is niks, ik ontvang bijna geen stations ![]() Hoe hebben jullie dit opgelost?
|
||||
|
||||
![]() gewoon een ouderwetse, die doen het echt het beste
|
|
||||
|
||||
![]() Dat probleem heb ik ook bij mijn audi coupe uit 85. Ik word er helemaal gek van. Eigelijk luister ik hierdoor maar geen radio meer. Zit een originele electr. Antenne op maar tis gewoon ruk!
|
|
||||
|
||||
![]() mijn ervaring is dat Pioneer radio's een vrij slechte ontvangst hebben. Ik heb mijn Pioneer in 4 verschillende auto's gehad, dan had ik op sommige plaatsen een hele slechte tot geen ontvangst.
Met een goedkope LG radio, in dezelfde auto, had ik overal ontvangst! Ik heb nu een 2dehands Kenwood radio, die ontvangt ook prima. Soms ligt het niet alleen aan de antenne ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik altijd een oude antennedraad, met een meter VD-draad eraan gevlochten, onder mn mat weggestopt. heerlijke ontvangst
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb in de polo gewoon zo'n uitschuif ding, ligt netjes uitgeschoven onder het dashboard...