![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo.
Een kennis van mij doet zelf staal verbreden. Velgen worden gestraald en verbreed. Hoeveel inch of hoeveel j je de velgen wilt hebben maakt niet uit hij vraagt 1 prijs. Verbreden : 140Per 4 Verbreden + Stralen : 175euro Per 4 Verbreden + Stralen + Spuiten (zwart,wit,grijs) 210euro Per 4 Binnenkort worden mijn velgen verbreed en gestraald dan zet ik in dit topic foto's van voor en na. ![]()
Honda crx del sol Sold Nissan 100nx Sold Fiat Cinquecento Sold Opel Corsa Sold Renault clio Sold VW polo R.I.P VW golf Sold VW polo Sold VW golf Sold VW caddy 1.9 sdi(Daily) Last edited by JettaMK2 : 12-05-2010 at 12:11. |
|
||||
|
||||
![]() ik vind het nog stevig aan de prijs, in hoogeveen kost het tussen 25 en 30,-- per velg
|
|
||||
|
||||
![]() Kan het hier voor minder laten doen. Is alleen wel aan de andere kant van NL, niet handig voor de Limbo-ers
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat klopt
![]() Hij heeft mij gevraagd om het eens te adverteren dus dat heb ik dan maar voor hem gedaan ![]() Kan eventueel wel wat met de prijs doen. ![]() :Edit : prijzen aangepast. dat zijn de uiterste prijzen waar hij het voor wil doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Martiepartie! Dat komt mij dan goed uit want ik woon dan wel weer aan de goede kant van NL ![]() Heb je toevallig nog wat in de aanbieding liefst 15 inch? |
|
||||
|
||||
![]() PM Dasher eens, die heeft vaak wat verschillende stalen velgen liggen, heb het adres voor het verbreden via hem gekregen.
|
|||
|
|||
![]() goed bezig martie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bert Bennink in Hoogeveen/Fluitenberg heeft het altijd al voor 35euro per velg dus voor 4st 140euro gedaan.... |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bert Bennink worden de velgen machinaal gelast ipv met de hand en lasnaden zijn breder....mooiere en strakkere lasnaad kun je niet krijgen.
Altijd perfect en tevreden resultaat. Op de foto link markplaats worden de velgen zo te zien met de hand punt vast gelast en daarna afgelast... Ken ze niet, maar heb hun advertentie al voorbij zien komen..... Misschien voor de mensen die in omstreken dichter in de buurt wonen een ideaal bedrijf of niet..... |
|
|||
|
|||
![]() van de mik vinkeveen 19 euro per velg!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is die niet gestopt dan? ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht het wel, heb zelf Vrijdag een afspraak met Bert Bennink in Hoogeveen/Fluitenberg en inderdaad 35 euro per velg
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Post even foto van voor en na als je wil ![]() Wel zo makelijk voor mensen wat bij hem willen verbreden ![]()
|
|||
|
|||
![]() bert maakt top werk
ik heb zeer goeie ervaring met velgen van bennink |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed ga ik doen geen probleem,maar ga ik dit in dit topic plaatsen ? Ga van 6j naar 7.5j en 8j ![]() |
|
||||
|
||||
![]() In borne (ov) zit iemand, die voor 25 euro per velg verbreed.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja plaats hier maar gewoon. Hoeven mensen niet te zoeken naar adressen. Hebben ze er een paar in heel nederland. Alvast beankt ![]()
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is daar al een topic over...
|
||||
|
||||
![]() Niks in de buurt van Den Bosch? Wil het winter-staal van de Passat misschien verbreden.