![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik heb nu een versterker achter in die mijn sub aanstuurd en twee speakers in de hoedenplank die door mijn radio worden aangestuurd. Nu heb ik een extra versterker gekregen. Kan ik deze er gewoon bij plaatsen om mijn hoedenplank speakers aan te sturen? Ik bedoel gewoon de remote kabel en de plus en de minvan de ene versterker door lussen naar de nieuwe versterker? Alvast bedankt, Arno
|
||||
|
||||
![]() Je moet een verdeel blok halen om de plus te kunnen doorlussen. Remote kun je wel gewoon doorlussen van versterker naar versterker. Netter is het natuurlijk als je daar ook een klein verdeelblokje voor haalt. Min zou ik persoonlijk weer op een andere plek pakken. een klote min is 99 van de 100 keer de oorzaak van problemen met je geluid.
Gr
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor je antwoord. Kan ik niet gewoon de + op de versterker erbij aan knopen en zo naar de andere versterker gaan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alles kan. Maar het is niet zo bedoelt. Plus het feit dat je geen 2 kabels in 1 gat krijgt van een versterker. Ik denk ook niet dat de 2 versterker dan genoeg spanning krijgt. verdeelblok kost maar een paar euro. Gr
|
||||
|
||||
![]() ok duidelijk even een blokje halen.
|
||||
|
||||
![]() Best een verdeelblokje nemen voor je + met 2 lichtere zekeringen dan je zekering aan de batterij.
Als dan 1 van de 2 versterkers failt dan gaat er maar 1 zekering af. Remote is normaal gewoon door te lussen. De - zou ik apart trekken, maar ik haalde ze vroeger wel altijd naar een algemeen massa punt. Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok bedankt voor de tip. Zal ik de zekering voor wel laten zitten?
|
||||
|
||||
![]() Ja. de zekering voor moet je altijd laten zitten.
Gr
|
||||
|
||||
![]() ok top
|
|||
|
|||
![]() Ik zou je voorspeakers versterken, achter gaat raar klinken
![]() ![]() |