#1
|
|||
|
|||
Cilinderkoppen bewerking?
Ik las ergens iets over het laten bewerken van je cilinderkoppen of iets van gelijke strekking. Ik weet niet of dit aanpassing van de domes is, maar dat doet er allemaal niet zo veel toe
Ik heb geinformeerd naar de prijs en dat was 750 euro. Wat ik mij nu dus afvraag is of dit wel nut heeft en of er misschien iemand met ervaring is. Het gaat om een Lupo 1.4 75PK versie (met K&N filter ) |
#2
|
||||
|
||||
spottuning@hotmail.com
Dit is Serge Pot van hier en die doet het voor de hobby erbij. en veel goedkoper !
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#3
|
||||
|
||||
dat kan Serge voor minder denk ik.... hij zal zo wel bijvallen
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#4
|
||||
|
||||
vast wel. En ervaring heeft ie ook :-)
ook met 16v btw: 75 pk uit een 1.4.. boehoe.. VW doet t goed: Altijd zuinig aan met vermogen,.. Gaan de blokjes wel lekker lang mee das waar, maar toch..
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#5
|
|||
|
|||
Ja is weinig inderdaad, er is nog wel de turbo versie die heeft 120 PK. Oke Serge kan het dus goedkoper, dat is mooi. Maar wat ga ik er van merken? Veel pktjes erbij?
|
#6
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 08:09. |
#7
|
|||
|
|||
Klinkt wel goed, heeft die Serge Pot een beetje reputatie?
|
#8
|
|||
|
|||
yup er ligt een al reeds bewerkte kop van mij bij hem voor de finishing touch en ik heb thuiis nog een door hem bewerkte kop liggen voor een 1400 onderblok
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. |
#9
|
||||
|
||||
wel roep maar ik hoef na de qoute van sjon niks toe te voegen ,prijzen staan onder bij mijn reply
__________________
kopbewerking ,pm |
#10
|
|||
|
|||
Ok 350 euro dus. Is dat inclusief het monteren?
|
#11
|
||||
|
||||
nope alleen de kop los aan leveren met inlaat
__________________
kopbewerking ,pm |
#12
|
|||
|
|||
Poe ik sleutel nooit aan auto's, alleen aan quads en dan alleen nog maar aan 2 takt Hoe lang ben ik hem dan ongeveer kwijt?
|
#13
|
||||
|
||||
wel aaan komende 3 weken zit ik al vol maar gemiddeld staat er een week voor
__________________
kopbewerking ,pm |
#14
|
|||
|
|||
ik rij met een bewerkte kop.
en deze is door serge gedaan,eind oordeel is prima. maar we gaan in de toekmost verder met dit blokje o.a een betere nokker.
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#15
|
|||
|
|||
Merk je er wat van?
Ik moet nog even m'n oom zien te vangen om te helpen met het er af halen van het koppie. En natuurlijk in een tijd dat ik hem niet nodig heb |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Eraf is meestal niet zown punt... :P
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#17
|
|||
|
|||
Ja ik hoorde dat het nogal lastig is om die kleppen weer helemaal goed te krijgen. Is dat echt zo moeilijk?
|
#18
|
|||
|
|||
of ik er iets van merk?
zeg maar gerust ja! ik rij zo nu en dan in een standaard nz dan is het net of er een aav onder de kap ligt.
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |