![]() |
|
||||
|
||||
![]() Materialen staan te koop ivm nieuw Golf 1 project, deze materialen heb ik nog over van mijn Golf 2 welke reeds is verkocht. Alle hieronder staande materialen verkeren in zeer goede tot nieuwstaat!
1x nieuwe Brembo remmenset -remmensets zijn allebij compleet en alles nieuw in doos -1 set bestaat uit: 2x 4 zuiger rode Brembo remtangen incl blokken 2x 305 mm 4x100 remschijven 2x montageplaten 2x aangepaste staalommantelde Goodridge remslangen set montagebouten -remmenset is plug & play op corrado en golf 16V en G60 -het remt bangelijk goed, hard drukpunt, goed doseerbaar en uithoudend -PERFECTE optie voor z'n prijs! -vaste verkoopprijs per complete set is 650,- euro LET OP, minimale benodigdheden voor het passen vd remset: -Minimum velgmaat 16"! -Minimum ruimte tussen originele klauw en binnenkant spaken 38mm, anders spacers benodigd! Met vriendelijke groet ![]() Raymond in 't Veen rintveen@planet.nl 06-29597507 Last edited by G60RAY : 27-12-2004 at 17:53. |
|
||||
|
||||
![]() Heb vandaag een fotoalbum geopend op "mijnalbum.nl" en er de onderdelen welke te koop staan erop gezet
Zie onderstaande link http://www.mijnalbum.nl/index.php?m...17&key=XEDO4TYW Grtjs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb mischien wel interesse in dat uitlaatsysteem, evt inruil oude systeem spaghettie spruitstuk supersprint, en voor de rest katvervanger en rest is allemaal origineel G60.
hoor het wel, portomonee laat het nu even niet toe. of is er nog wat aan de prijs te doen.. gr Marten
|
||||
|
||||
![]() Aan die prijs is weinig te doen, zeker niet genoeg voor jouw ben ik bang.
Ik doe verder niet aan inruil, simpel om het feit dat ik er geen auto voor meer heb :p Mzzl |
|
||||
|
||||
![]() wat wil je voor dat spruitstuk hebben Marten? kan ik je portmonnee misschien weer wat aanvullen
|
||||
|
||||
![]() DLS A7 versterker is verkocht!
Wie helpt mij nog af van het uitlaatsysteem en de intercoolerset? :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Update 11-12-04
Verkochte onderdelen verwijdert 2x nieuwe Brembo remmensets toegevoegd |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Ray,
Verkoop je ook alleen de uitlaatdemper ? Zo ja, wat wil je er dan voor hebben ? Gr Marc |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, uitlaat is gisteravond compleet verkocht!
|
|
||||
|
||||
![]() 1x Brembo remmenset verkocht! Nu nog 1 complete set te koop
Last edited by G60RAY : 22-12-2004 at 16:23. |
|
||||
|
||||
![]() Up Up!
|
|
||||
|
||||
![]() schoon je eerste advertentie op of beter nog maak evene een nieuwe. Dat leest stukken makkelijker, en verkoopt sneller.
|
|
||||
|
||||
![]() zag dat je op mijn album een schroefset had staan heb je hem nog zoja wat kost i?
|
||||
|
||||
![]() Intercoolerset is verkocht!
@Waldorf je had helemaal gelijik, ik heb nu alle verkochte materialen van deze advertentie verwijdert en dit evenals gedaan op "mijn album". Dus voor alle duidelijkheid, er is nu alleen nog een complete Brembo Remmenset te koop Last edited by G60RAY : 27-12-2004 at 17:54. |