![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
ik zit ongeveer een weekje op dit forum rond te kijken en ik dacht laat ik mijzelf ook maar even voorstellen ![]() Ik ben Daniel, 18 jaartjes jong en woon in Huissen (nabij Arnhem). Heb nu ongeveer 3,5 maand een Polo 1.4 16v uit 2001 ![]() Afgelopen zaterdag heb ik een schroefset er onder gemonteerd samen met een kennis en vind het echt super staan. Dus hierbij de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op het brugje ![]() ![]() ![]() Handig al dat gereedschap ![]() Binnenkort ook maar eens Xenon halen en maybe angel eyes koplampen ![]() Last edited by DanielL : 22-02-2010 at 15:41. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welkom! mooi ding, maar ga hem nou niet verpesten met angel eyes en xenon ![]() |
|
|||
|
|||
![]() welkom! polo ziet er leuk uit.
Xenon kan wel maar angel eyes hoort in een Bmw net als die m3 flap oren. Dus gewoon lager zetten en gaan met dat ding tzt mischien andere wielen maar dit ziet er ook al strak uit.
|
|||
|
|||
![]() Ja over de Angel Eyes zat ik ook over te twijfelen :P
Momenteel houd ik het even bij de Xenon. Ik zat mss te kijken voor een setje Ronal Turbos. Zou dat wat zijn? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jep,dat gaat zeker dik staan
![]() enne welkom ![]()
|
|||
|
|||
![]() Oke (A)! Naja, van de zomer maar goed voor kijken :P.
Nog meer tips voor de auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De Bra eraf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oja en misschien luxe kentekenplaten en houders zonder opschrift
|
|
||||
|
||||
![]() kijk eens wat er op de plaathouders staat
![]()
|
|||
|
|||
![]() haha, ja de ene vind de bra weer helemaal niks en andere wel. Ik heb de Bra momenteel even eraf
![]() Oké, maar luxe kentekenplaten? ik zie niet veel verschil ? ![]() En er staat autobedrijf Hazet ![]() Ik dacht ook aan om de kenteken voor in de grill te plaatsen. Maar neem aan dat er dan gaatjes in de bumpers zit van de kentekenhouder? Dus moet ik plamuren? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heey Hazet in ochten! Puik bedrijf voor een distributiewissel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zekersssss!! En welkom hier ![]()
|
|||
|
|||
![]() luxeplaten hebben opgelegde letters...staat wat tja...luxer:P.
en idd zullen er gaten in je bumpert zitten |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha, thanks voor alle reacties etc
![]() Btw heeft iemand misschien nog een Gti lip liggen? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vorige week Xenon gemonteerd, zal vanavond eens wat foto's maken
![]() En ik wil de achterkant nog wat lager schroeven, denk zo'n 1 a 1,5 cm. Alleen moet de auto dan weer uitgelijnd worden. ?? |