![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
4 stuks: 8,5 x 19 ET 56, steek 5 x 112 zo goed als nieuw eventueel met AMG naafkapjes. Naafkapjes worden eventueel pas los verkocht nadat de wielen zijn verkocht. Wielen: 400€ ![]() naafkapjes: 50€ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
WWW.MIVW.NL Last edited by CorMIVW : 12-02-2010 at 16:11. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Zijn G-klasse wielen niet 5x130? Of zijn ze misschien voor een ML?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zijn dit GL(K) wielen
![]() G-klasse heeft idd ook 5x130, GL en GLK 5x112
__________________
Owned VAG cars and their colours: Seat Ibiza 2.0 GTI 2001-2006 VW Golf MK3 2.8 VR6 2006 VW Jetta MK1 1.5 2006-2007 VW Corrado 2.9 VR6 2007 VW Golf MK2 1.6 2007-2008 VW Golf MK2 1.8 G60 2008-2009 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Zijn GLK's, idd.
Btw mooie prijs! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Echt te dikke wielen Cor..
Heb is even zitten tellen, rekenen, kijken en vergelijken maar ik denk dat het, zelfs met de dikste adapters (35mm bij SKG), wat te smal komt op een mk4. Hier 8.5x19 et26 voor en et16 achter op een mk4 et56 zou dan dus -35mm et21 achter worden, dus nog een halve cm smaller als het voorbeeld van de link. Voor kan je 'm evt netjes krijgen maar dan is de verhouding tov achter niet mooi. Heeft er, ondanks dit, iemand pics van deze wielen op een mk4??
__________________
www.dubclub-online.nl |
#6
|
|||
|
|||
![]() Misschien begrijp ik je niet goed maar waarom geen adapter van 25mm
dan kom je op ET31 dat is voldoende denk ik. sorry voor de off topic ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() heb je intresse in eventueel ruilen met audi a8 winterwielen (16inch)
![]() waar woon je voor het eventuele passen van de velgen? |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan valt hij nog smaller.. je zou een adapter van 40mm/45mm moeten hebben ofzo.. Hij valt te smal, niet te breed ![]()
__________________
www.dubclub-online.nl |
#9
|
||||
|
||||
![]() je voorbeeld is et26,je komt zelf op et21,dan ben je toch breder?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#10
|
||||
|
||||
![]() sorry,voor en achter omgewisseld
![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#11
|
||||
|
||||
![]() et26 voor, et16 achter... voor is het probleem niet, achter wel. Daar kom je met 35mm op max et21,
halve cm smaller nog als het voorbeeld dus, welke ik al vrij smal vind ogen. Goed lezen ![]() Edit.. zelf dus al gezien ![]()
__________________
www.dubclub-online.nl |
#12
|
|||
|
|||
![]() Ik heb 9,5j et55 met 25mm adapter en dat steekt al uit....
En bij Conceptwheels kan je adapters tot 60m krijgen.. ![]() Last edited by Joentje : 13-02-2010 at 14:43. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
60 meter is wel fiks ![]() Nee maar dan klopt er iets niet.. ik kan me ook moeilijk voorstellen dat het zo smal valt eigenlijk.. Die info van mij komt van een topic op vortex.. zijn dezelfde maten ook 19inch 8.5j .. alleen dus die ET's.
__________________
www.dubclub-online.nl |
#14
|
||||
|
||||
![]() ik zou ze gewoon ophalen misha,als ik er zo over nadenk moet er ook iets niet kloppen.
probeer het gewoon,adapters kun je ook laten maken he....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#15
|
|||
|
|||
![]() ik heb zeker intresse!!! laat het me even weten als je dit leest
![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]() Wat jij over die et waardes zegt klopt niks van. Ik heb deze wielen op mijn Mk4 gehad met 25mm adapters, toen stonden ze redelijk gelijk met de kasten.
|
#18
|
||||
|
||||
![]() Van mijn verhaal klopt zo'n beetje alles, alleen de input van die gast met die Crosslines klopt niet,
waardoor dus het hele vergelijk een beetje in de soep loopt... anyways, heb je foto's van je mk4?
__________________
www.dubclub-online.nl |
#19
|
||||
|
||||
![]() veel plezier met de wielen Misha!
Ik zie pas deze discussie hahahaha
__________________
WWW.MIVW.NL |
#20
|
||||
|
||||
![]() misha ze toch opgehaald?gaat netjes staan....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |