![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Last edited by knedel16vweber : 23-01-2010 at 18:47. |
|
||||
|
||||
![]() dude.. supermooie kleur zeg...
spiegels eraf en de achterlichten eruit, dan heb je echt een mooie ralley ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
fixed! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zet er dan alsjeblieft spoorverbreders onder, want dit is een beetje popiejopietunig -look
![]() Verder een hele gave bak! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En nog geen foto netjes kunnen maken, de auto staat er maar 1x helemaal op..
|
||||
|
||||
![]() het is helemaal een klungelsmurftuningmobiel
![]() kleur is wel vet,voor de rest naatje....
|
||||
|
||||
![]() Hoe kun je voor zo'n stuur kiezen... Die achterklep vind ik ook erg jammer
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() dat zilver binnen in ....
|
|
|||
|
|||
![]() Kleur doet me denken aan de "geheimzinnige
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben ik nou de enige die hem helemaal niks aan vind?
zelfs de kleur kan me niet boeien.. monowisser, spiegels, stuur, tellers aan de a stijl.. stuur.. ja, dat vind ik zo lelijk, die noem ik gewoon 2 keer.. deze is daarentegen wel errug mooi..: ![]() Last edited by hajee : 23-01-2010 at 21:59. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
he domi koop is een bril en er gaat een wereld voor je open (of een paar andere glazen) ![]() een blinde ziet nog wel dat mijne veel donkerder is dan die op mp heb alle 2 de staaltjes nog twijfelde tussen macademia en ...... en het is geen v6 maar r32 ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 23-01-2010 at 23:45. |
|
||||
|
||||
![]() Kerel is flink opgelicht ook, als ik zie wat ie voor zn alarm, velgen, en kermisinterieur heeft betaald
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goeie kleur, nette motor (denk ik), maar alleen die kermis spullen...???
|
||||
|
||||
![]() Mooiste geluid wat je, je kunt bedenken. Harder dan een motor en bij het schakelen komen de klappen en vlammen te voorschijn.
Wekkerstand (als de auto bijv. de volgende dag om 07.00 uur moet starten, dan start deze automatisch) Handig als je je verslaapt, hoor je de auto vanzelf brullen ![]() ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Knedel, ik dacht dat je enige smaak had, maar dit slaat alles.... niet dat hij die van mij effe aandacht geeft.....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zeg toch niet dat ie mooi is ![]() het is alleen een mooie kleur ![]() o, rene kijk even in je topic ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helemaal mee eens. Gelukkig heeft ie het interieur wel erin laten zitten.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik lees net dat ie denkt dat ie over 5 jaar belastingvrij word
![]() ![]()