Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 18-01-2010, 23:14
oldrider oldrider is offline
VW Enthousiast

Default vw derby 1980 1100cc

Ik heb hier een vw derby van 1980 staan met rood interieur,rohr uitlaat,bbs mahle enzo.
Hij staat al een paar maand in de garage en vind het spijtig hem te laten wegrotten dus hij gaat de verkoop in ;-)
Heb er indertijd een rohr demper op laten maken klinkt lekker oldskool dan bbs mahle's gekocht en op een rapke in het wit gespoten wat in feite wat cream achtig uitkwam maar bleek geslaagd ;-)
De spiralen zijn wel geslepen omdat dit in afwachting was naar aankoop schroefset ;-)
Binnenin is enkel bestuurderszetel beschadigd vanwege de gordel maar is eenvoudig opgelost,lapje erover :-)
Dan de schokdempers zijn naar mijn gedacht wel aan vervanging toe vanderest heeft deze wagen wat gebruikskrassen,stukjes herspoten met iets donkerder grijs door vorige eigenaar (man van +-70jaar) en hij heeft wat oppervlakkig roest maar hij is zeker NIET rot!!!!
Ik heb er veel plezier aan beleefd en hoop dat volgende eigenaar er ook zoveel zal aan beleven en hopelijk krijg ik hem op een meeting nog eens te zien dan ;-)
En oja derby heeft ongeveer 85000km denk ik,zal het morgen nog eens bekijken ;-)
dus je rijd er zeker nog hele tijd mee want met motor is nix mis!!!
Prijs zal 1000€ zijn ;-)

Posting Rules