![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek voor mijn golf 2 een paar onderdelen die niet op elke verkoopsite in overvloed zijn, integendeel zelf.
-set buitenspiegels oud type, deze dus: ![]() sorry voor het gebruiken van de foto stn1 maar ik vind geen beter op het net. -bruin velours GL interieur voor een driedeurs G2. Ik weet dat dit niet eenvoudig zal zijn maar je weet nooit. - losse interieurdelen van een bruin interieur mogen ook altijd aangeboden worden. greets Last edited by boivin : 15-01-2010 at 15:02. |
|
||||
|
||||
![]() Martijn, Jetta mk1 82 ofzoiets, had geloof ik nog zo'n interieur. Er stond in ieder geval vorige week nog eentje te koop hier op het forum, voor weinâgh!
Die ruiten stonden laatst ook te koop hier op 't forum, spikje splinter nieuw, in verschillende originele tinten.
|
||||
|
||||
![]() Voor die ruiten kun je dus hier terecht: http://www.volksforum.com/forum/sho...ght=zwarte+tint
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik wist dat ik ergens op een forum zo'n add gezien had, hoewel die topicstarter precies niet reageert in zijn topic. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dat velours interieur is al lang verkocht..........
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Hier is nog een interieur: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61427
Allleen die prijs... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
net een reactie geplaats maar idd een serieuze prijs |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb er geen haast mee, dus ik wacht wel op mijn antwoord. Maar als jij er wel haast bij hebt kun je misschien het beste even PB-en.
|
|||
|
|||
![]() update, glas gevonden
nu gezocht, set buitenspiegels, oud type. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb waarschijnlijk binnenkort een set te koop.
Ik laat het weten als het zover is. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel een (over)complete set oude spiegels liggen, electrisch verstel- en verwarmbaar zelfs! Het is geen koopje, maar als je interesse hebt dan hoor ik het graag via PB. Foto's kan ik je mailen.
|
|||
|
|||
![]() nog eens up, spiegels zijn normaal gevonden.
Nu ben ik nog op zoek naar een bruin velours GL interieur voor 3-deurs |