![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik ben opzoek naar een turboslang met een snelsluit connector aan het eind, om deze te koppelen aan mijn vnt turbo. de turbo is voor een project, dus ik zoek niet specifiek naar een slang van een bepaald type auto. alles mag dus aangeboden worden. of een adapter welke ik in de connector kan klikken en waar aan de andere kant een slang op geknelt kan worden met een slangen klem. heeft u wat, dan hoor ik het graag.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hier zo'n turbo liggen met een adaptor verlopend naar mijn standaard slang.
Die adaptor komt van een Audi uit ik meen 2007, weet zo het nummer even niet maar zal het wel even opzoeken voor je. Ik heb de adaptor wel moeten aanpassen omdat de aansluit diameter aan de 'slangeklem kant' te groot was voor mijn slang. Daar is dus bij mij een kleinere diameter buis op gelast. Ik overweeg nog om de turbo met de adaptor te verkopen maar ben daar nog niet over uit.. EDIT: ![]() ![]() ![]() Last edited by tonni : 12-01-2010 at 00:49. |