![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik ben aan het denken welk interieur ik wil gaan plaatsen in mijn golf 1 cabrio. Ik heb de search gebruikt maar kom er niet helemaal uit. Ik zoek een interieur waarvan de achterbank met hoofdsteunen en middenarmsteun is uitgerust. De voorste 2 stoelen zijn meestal wel 1op1 passend maar de achterbank niet als je een .. Achterbanken uit een Seat toledo of Corrado moeten aangepast worden maar ik kan nergens precies vinden hoe of wat.. Welke achterbanken (met hoofdsteunen en middenarmsteun) zijn met kleine aanpassingen in te bouwen? Alvast bedankt! gr, Erwin Last edited by inferno-gwc : 21-12-2011 at 01:01. |
|
||||
|
||||
![]() Sorry voor het hijacken van je thread, maar dat weet je misschien ook wel:
Passen cabrio voorstoelen ook in een dichte Golf 1? Heb helaas geen cabbie, dus kan je niet helpen... |
|
||||
|
||||
![]() Corrado rugleuning achterbank frame vastlassen op een Golf cabrio rugleuning achterbank frame. Voor de zitting ook een constructie bedenken.
Op Golfcabrio.com heeft workshop gestaan. Helaas pleitte. Voorstoelen cabrio passen niet allemaal in dichte Mk1. Bij stoelen na bouwjaar 83 zit de verstelhendel zitting anders. Hendel onder de zitting ombouwen.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 21-12-2011 at 12:02. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb in mijn Jetta (is waarschijnlijk heel anders als een cabrio) corrado interieur ingebouw. Maar in mijn Jetta is de achterbank gewoon een metalen plaat zeg maar, dus kon ik hem er simpel op monteren, ik weet niet hoe dat bij een cabrio is?
Zie hier het interieur: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89700 |
|
|||
|
|||
![]() Ja klopt, die workshop is verdwenen want op dat forum heb ik ook al gezocht.. misschien heeft iemand dit bestand nog op zijn of haar pc staan?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
passen wel alleen na ik geloof 83 zit de verstelling voor naar achter andersom kun je eenvoudig aanpassen |
|
||||
|
||||
![]() Corrado achterbank in Golf 1 cabrio:
http://drecksengel.de/cars/UmbAnl/c...itzbank_g1c.pdf Helaas in het duits. Google translate kan helpen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt, deze kan ik wel gebruiken als ik voor de corrado achterbank ga ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk, daar heb ik ook wat aan, weet ik hoe ik de zijkanten kan bijwerken/opvullen! ![]()