![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey jongens,
Ik heb me laten vertellen dat dit een 1.6 uit een golf 2 is. Klopt dit?? Daarnaast heb ik nog een vraag, er hangt nu een 4 bak achter en ik wil er graag een 5 bak achter hangen. Nu is mijn vraag kan ik daar zomaar een 5 bak van een golf 2 achter hangen of zit ik dan met de steunen omdat het in een jetta 1 komt?? Daarnaast met het schakelmechanisme en aandrijfassen Zo niet wat moet ik doen om er wel een 5 bak achter te krijgen en wat voor bak moet ik kopen?? http://img94.imageshack.us/img94/44/xcv.jpg GR Last edited by Durk : 19-12-2009 at 11:44. |
|
|||
|
|||
![]() Kijkt ind op een PN 1.6
5bak met type 020 kan er achter,kijk wel even of de verhoudingen uit komen Als het in een jetta 1 moet moet je kijken of er de tapeinden bij het dif in zitten[voor de achterste steun Ik heb eventueel nog wel een 5 bak liggen Type 020 code AEN |
|
|||
|
|||
![]() Dus alleen type020 past er achter? dan krijg ik geen problemen met de aandrijfassen, steunen en schakelmechanisme?
|
|
|||
|
|||
![]() wat is de motorcode??
op deze foto is duidelijk tezien dat de motor in een golf I of scirocco ligt... |
|
|||
|
|||
![]() ja klopt ligt idd in een jetta 1. Volgens mij is het een 1.6pn uit een golf 2. Maar weet dit niet zeker
|
|
|||
|
|||
![]() ben vandaag voor de apk geweest met men golf... en daar heb ik natuurlijk ook even gevraad! Deze mannen zeiden dat alle 5 bakken van een golf 2 gewoon te monteren zijn. Weet iemand of dit waar is??
|