![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze bied ik deze ruitenwisser met mechaniek aan voor 40 euro.
Reden van verkoop: bij een verder volledig originele Golf GTI G60 staat een enkele wisser niet zo mooi. Dit is een enkele wisser, DTM stijl als het ware, met een carbon plaatje er over heen. Het mechaniek zit er ook bij. Ook een afsluitknop voor het gat dat je over houdt als je de wisser aan bestuurderskant verwijderd. Er zitten sneetjes in de arm bij het draaipunt, aangezien de arm er niet graag af wilde. Kan me voorstellen, met mijn mooie auto. De arm is structureel nog stevig genoeg. Wat op de bovenste foto's staat krijg je (behalve het krukje en de vloerbedekking). Werkt nog prima. Er zit geen daadwerkelijke wisser bij; deze had je anders toch moeten vervangen. Lage prijs, 40 euro, is vanwege de zaagsneetjes in de arm. Graag e-mailen. Verzenden geen probleem. Last edited by Minomatic : 03-11-2009 at 13:37. Reason: verkocht |
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel interesse vanwaar ben je?
|
|
|||
|
|||
![]() Location / Country: Castricum
vul hem zelf ook even in dat voorkom je die vraag als je zelf en keer iets verkoopt ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() ik zie het nu ja.
zou je je bank rek. nr kunne sturen vie pb dan ken ik het geld over maken en kan je em opsturen. |
|
|||
|
|||
![]() OK, is goed. Het zal na betaling direct verstuurd worden.
|
|
||||
|
||||
![]() geld is over gemaakt wisser gaat naar mij toe.
|
|
|||
|
|||
![]() Klopt, hij is verkocht.
|