![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met pijn in mijn hart,verkoop ik mijn betrouwbare GTI omdat ik nood gedwongen meer km moet gaan rijden ivm werk.
Auto is echt goed onderhouden,ben zelf VW liefhebber,heeft op meerdere shows en meetings gestaan. Recent zijn de volgende dingen vervangen: Koppeling Drukgroep Distributieriem tem peratuursensoren Bobine Dynamo Verdelerkap en rotor bougies Accu Verdere opties zijn: Goed werkende airco Electrische schuifkanteldak (origineel VW) TA Technix schroefset 2maand oud BBS RX 2 velgen 6 stuks 2 op reserve de rs velgen op de fotos zitten er niet meer onder deze zijn verkocht. De auto heeft APK tot augustes 2010 inruil golf 3 tdi/polo welkom doe een goed en eerlijk bod,misschien dat we er dan wel uitkomen. zal vast nog een aantal dingen vergeten zijn. Audio en carkit haal ik er wel weer uit,maar tegen meerprijs kan dit overgenomen worden. ![]() ![]() ![]() vraagprijs 1750 euro trefwoorden: GTI, 8v, 16v,volkswagen,vw,schroefset,etc |
|
|||
|
|||
![]() Bouwjaar ?
Ruilen tegen een 96er mk3 tdi 90pk ? |
|
||||
|
||||
![]() bouwjaar is van 93,stuur maar fotos en wat gegevens van je auto.
|
|
||||
|
||||
![]() uppie
![]() |
|
|||
|
|||
![]() km stand en vraagprijs?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vraagprijs staat er al €1750 |
|
|||
|
|||
![]() Heb je een bod op gedaan, alleen heb ik niets vernomen.
|
|
||||
|
||||
![]() kilometerstand is rond de 215 duizend,maar rijd er nog dagelijks mee,MKIII heb je een pb gestuurd.
|
|
|||
|
|||
![]() Niets ontvangen, 1500... kom ik hem dit weekend halen
![]() |