![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een goedemorgen, hierbij stel ik me voor.
Ben Tom de Jong uit de Westfriesland Ik heb maandag jongstleden me rijbewijs gehaald en gelijk een golf gekocht(had er eerst een maar weer terug gegeven aan me broer) Het is een een golf 2 (1600) uit '91(27-07-1991) dus een van de laatste. ![]() Hier nog standaard. Waarschijnlijk na het weekend komen er g60 bumpers omheen, embleemloze grill met helder hella en donkere achterlichte achterlichten. Wie weet wat deze kleurcode zodat ik de bumpers knap kan spuiten? |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, leuke nette golf heb je daar!
![]() Kleurcode kun je vinden op een sticker in je kofferbak, Hier kan ik hem zo 1-2-3 ook niet vinden.....
|
||||
|
||||
![]() Goede morgen
Welkom en een leuke basis om er een nog leukere auto van temaken. En natuurlijk veel plezier hier. |
|
||||
|
||||
![]() mooi golfje zoals kb2 al zegt, leuke auto om iets leuks van te maken succes ermee.
|
||||
|
||||
![]() Erg nette MKII, had alleen de dunne bumpers erop gehouden, en dan lekker laag...
|
||||
|
||||
![]() welkom.
mooi kleurtje! |
|
||||
|
||||
![]() kleur is pasadena blauw. Ziet er goed uit!
|
|||
|
|||
![]() leuk kleurtje
maar een 91 is niet 1 van de laatste hoor, kan veel later (die van mij is van 08-'92) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Originele g60 bumpers binnen, morgen de rest van de rotzooi ophalen
|
|
||||
|
||||
![]() Zo is hij nu geworden
![]() ![]() G60 bumpers eromheen Gti grill erin Gti achterlichten erin Remus einddemper+Middendemper eronder vandaan |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]() nu nog ff laten zakken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij is een paar cm naar beneden gegaan met alleen veren, binnenkort ff schroefset bestellen als ik het geld over heb
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat begint er al goed op te lijken.Mooie kleur ook.
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie verbetering zo, en inderdaad een erg mooie kleur! Alleen je moet je booskijkertje ook nog ff in de juiste kleur spuiten..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() In het echt is hij gewoon zwart, ziet er een stuk beter uit
![]() Het blijft een mooie kleur, alleen jammer dat sommige mensen niet met een winkelwagen overweg kunnen |
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum
![]() ziet er goed uit hoor veel succes en plezier ermee en ervan
|
||||
|
||||
![]() 2 maanden geleden verkocht,
Kreeg zondag een bericht via Hyves, hij is dus zondag total loss gereden. Vanavond even kijken, aangezien hij toch in de buurt staat Rij nu een maand een us uitgevoerde corrado, rijd toch ook wel lekker ![]() |