![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik toch mijn set wielen aan omdat ik misschien over wil gaan op 17inch.
heb de set 2e hands gekocht in januari met 4x Dunlop 195/40/16 banden. na 3 maanden zo rond te hebben gereden heb ik voor 2 nieuwe Toyo's laten leggen in dezelfde maat. toen een maand of 2 later heb ik 2 Th lines weggebracht om er 3inch randen op te laten zetten. nu zijn de achterste velgen dus 9j. ET 36 rondom 4x100. past gewoon zonder spacers of aanlopen op mijn golf 3. de Set is in uitmuntende staat! nergens schade of wat dan ook! geen kromme set!! nieuw kost deze set inc banden bijna 2300 euro. dus ik wil graag voor mijn set 1400 euro hebben zonder banden. wil je de banden er bij, kost de set 1600 euro. dit is een normale prijs, aangezien de 14 en 15inch versies van TH lines ook voor 1400 a 1500 euro op internet te koop staan. PB me maar bij serieuze interesse. meer foto's via mail. thomas6230 at hotmail.com http://img118.imageshack.us/img118/...hmidt026kw5.jpg |
|
|||
|
|||
![]() up. niemand een dikke set die je weinig tegen komt??
|
|
|||
|
|||
![]() Hee heb je de velgen nog???
je prijs is wel aan de hoge kant want 16 inch th-line 4*100 kosten 1250 euro nieuw!!! Mocht je ze nog hebben en je past je prijs aan dan ben ik wel geinterreseerd. Groeten |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kerel, let even op! topic is al meer dan een jaar oud!!! ![]()