![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik zoek het onderdeelnummer van dat t-stuk. heb zelf geen etka meer hier en Chrispy heeft mijn CD's nog thuis... wie o wie wil het voor me opzoeken ![]() Zouden jullie ook een screenshot kunnen maken zodat ik kan zien waar die ene vacuumslang heen gaat die ik nu dus mis. Motor is een 1.8 GTI DX uit 1983. Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
![]() Super !!! hartstikke bedankt. kan ik morgen lekker verder knutselen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even geen idee waar slang nummer 15 heen gaat.
Bij mij ziet het er net anders uit maar het gaat om het stuk waar slang 15 en die slang die naar de rembekrachtiger gaat. Dat is dus bij mij een potje. Ook hier zie je 3 aansluitingen, 1 daarvan word dus niet gebruikt als ik het goed zie op de tekening van EDGAR maar gewoon afgedopt ? Als je op mijn foto kijkt zie je dus 1 slang naar de rembekrachtiger gaan, die andere gaat de auto binnen. Bij de slang die de auto binnen gaat is dus 1 slang + aansluiting t-stuk afgebroken en verdwenen. Aangezien het vacuum systeem is aangesloten op ontsteking en de rem wil ik wel eens weten wat er fout zit. T-stuk nr 27 (bij ontsteking) heb ik er dus niet tussen zitten, deze gaat rechtstreek het potje in en dan door naar de achterkant van de inlaat. Daar waar nr 14 en t-stuk 9 op worden aangesloten bij de inlaat heb ik er ook niet op zitten. Nr 14 zit dus rechtstreek op de inlaat en komt op de plek van nr 23 als ik het zo bekijk. heb het plaatje ff aangepast. ![]() waar wordt nr 15 nou op aangesloten ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() slang nr 15 is alleen van toepassing op de 1600gti.
|