![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb hier nog een sub en versterker in 1 liggen, een zogehete passieve subwoofer.
Komt een leuk geluidje uit, heb ik in mijn auto onder de passagiers stoel gehad. Inclusief bekabeling, eventueel tegen meerprijs ook een RCA kabel erbij. http://link.marktplaats.nl/232555067 50 euro
"Anatidaephobia: The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you." Last edited by Tjaap : 26-02-2009 at 11:08. |
|
||||
|
||||
![]() sub en versterker in 1 is actief, niet passief
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een subwoofer met geintegreerde versterker is inderdaad nog steeds actief...
Of moet je hem met speakerkabel van audio-input voorzien? IPV de normale tulpkabels? Dan is het wel een passieve subwoofer, maar dan is er ook geen versterker nodig en dus ook geen voeding ![]() |
|
||||
|
||||
![]() klik es op de link, Ruben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn excuus, actieve sub...
Weet het verschil nooit, gebruikt het normaal nooit...
|
|||
|
|||
![]() pb
|
||||
|
||||
![]() Sorry dat ik nog een keer je topic vervuil, maar wilde gewoon even uitleggen van hoe en wat.
Als het op passief en actief van dit soort apparaten aankomt dan is een apparaat zonder voeding/accu passief en een apparaat waarbij eerdergenoemde wel nodig is een actief apparaat. @ Marcski: Ik kon op de foto van de MP.nl advertentie de connectoren niet goed zien. Dus theoretisch kon het ook een subje zijn zonder versterker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dan wordt het tijd voor een bril of een andere monitor
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Onder voorbehoud verkocht aan me neef, RickGT hier op t forum...
|
||||
|
||||
![]() Dat zou je haast denken, maar die foto stond er niet toen ik keek de vorige keer...
|
|
||||
|
||||
![]() Wel hoor...