![]() |
|
|||
|
|||
![]() kwam hem net tegen op MP
vraag me af hoever dit klopt. http://link.marktplaats.nl/304009838 nieuwprijs bij de vwdealer destijds 180000 ongeveer 150 euro onkosten maar dan is ie zeker 8500,00 euro waard vooral dit maakt het erg geloofwaardig :p. |
|
||||
|
||||
![]() Niet eens airco
![]() |
|
||||
|
||||
![]() klopt, was al gespot in het marktplaats-adv. topic
van een ex-crimineel (inmiddels al doodgeschoten) die o.a. ook een totaal gepantserde golf 4 reed.
|
||||
|
||||
![]() MMMM, inderdaad vreemd...
Waarom niet zelf die 150 euro investeren en meer winst pakken..? Daarbij vraag ik me af of een top crimineel met "M3" spiegels rond gaat rijden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij mij rijst het vermoeden dat deze zogenaamde tuning artikelen pas in een later stadium aan het voertuig zijn toegevoegd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo hebben we hier ook 3 auto's, geheel kogelvrij !
|
|||
|
|||
![]() Nou wie gaat er heen en neemt een geweer mee en test het uit?
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() 't is dan wel geen VR6, maar mijn Golf 3 ziet er beter uit, en is ook kogelvrij! Zonder onkosten te koop: 8500,- euro zo meenemen! Wat? Ik breng m bij je thuis!
|
|
||||
|
||||
![]() @VwLeusden en Sjampoo, hoe zijn jullie auto's dan gelagerd???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met auo wax, glijden ze zo vanaf die bullet´s.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() oooww hij is alweer 9 jaar dood google ik.
hier foto`s van ze mk4 v5, http://www.autoblog.nl/archive/2007...de-golf-te-koop snap het niet, zo`n vr6/v5 pantser klinkt nou niet echt aanslag proof. parkeer der een 7 serie voor en hij komt nooit meer weg. natuurlijk wel perfect voor een drive-by ![]() vraag me trouwens af hoe zwaar zo`n ding trouwens wordt met pantser ![]() |
|
||||
|
||||
![]() op kenteken is die niet zwaarder geworden
![]()
|
|||||
|
|||||
![]() is ook geen B6 pantstering....
ff een qoute van vwforum waar ik t ook al eens gezegt had Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Er zitten in elk geval geen originele ruiten meer in.
Kijk maar eens naar de rubbers van de achterste zijruiten, ook de ruit van de achterklep is een stuk rechter dan origineel...
|
||||
|
||||
![]() Wil toch best geloven dat dit die van Klepper is geweest. Heb even wat nagelezen, en schijnt dat ie wel zo'n zelfde Golf heeft gehad, en daarna een mk4 V5.
Tenzij je een Klepper-verzamelaar bent, zie ik niet wat je met die kist moet, mja.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarom; die van mijn heb wel airco.. en winterbanden. uitermate geschikt voor een driveby in de sneeuw, of in de zon. acht-en-een-halluf-duizund. Wie maakt me lossss? ![]() Serieus: zal wel wat aparts zijn, maar wat moet je d'r mee? VR6 omdat ie anders niet van z'n plek komt? wat zal zo'n ding wegen? kiklo's!
|
|
||||
|
||||
![]() Het heeft hem wel veel geholpen die auto of niet??
Hij al een poosje dood, en zijn maatje ook. |