![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
is het mogelijk om zonder veel poespas een G-lader op een gewoon 1.8i 90 pk te bouwen?? Bij wijze van Plug and play. Groet Skinny. |
|
|||
|
|||
![]() lijkt me niet. je hebt geen zuigerbodemkoeling.. en je moet je compressie verlagen wil het allemaal niet stuk gaan. Je komt uiteindelijk op zoveel aanpassing met het daarbij behorende bedrag dat je beter een complete g60 kunt kopen en die erin bouwen.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
![]() Is volgens mij al een topic over.
En plug en play is het zeker niet. Gr |
|
|||
|
|||
![]() @ Scaremecy: Als ik dat zo lees dan heb je denk ik wel gelijk.Kan ik beter op zoek gaan naar een compleet blok.
@ SjefG40; Dat topic kon ik zo 1.2.3. niet vinden, maar ik zal nog eens verder zoeken. In iedergeval alvast bedankt voor de vlugge reacties. Last edited by skinny : 12-10-2009 at 17:22. |
|
|||
|
|||
![]() Dat is vrijwel altijd de beste optie.
Ik denk dat een 90pk 1.8i ook geen lang leven heeft als die word opgejaagt door een G60. |