![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik ben al geruime tijd van mijn RSL velg het naafkapje kwijt en 1 nieuwe bestellen gaat me een hoop geld kosten. Ik wou dus nu van die kegels kopen ipv de naafkapjes maar kan op internet vrijwel niets vinden waar die dingen te koop zijn. Weet iemand hier een nederlandse site waar ze die kegels verkopen? Kris. |
|
||||
|
||||
![]() naar mijn weten verkopen ze die ook niet zomaar, die kapjes laten ze vaak gewoon draaien. ken je toevallig niemand met een draaibank? of een bedrijf wat alu kan draaien? op zich vrij makkelijk te doen, en hoeft echt niet duur te zijn. als je er echt niet uit komt moet je mij maar even pm-en, ik ken hier in de buurt wel wat mensen.
|
||||
|
||||
![]() Hoe zulke kegels wil je hebben? Ik kan wel wat alu in kegelvorm draaien. Evt. ook van zwart PVC.
Matheo; Alu is op het moment wel duur, en je moet er massief stafmateriaal van rond60 voor hebben.. Heel duur is het niet, maar een paar tientjes gaat het wel kosten denk ik. PM me maar even, ik kan er volgende week zo 4 voor je draaien.
|
||||
|
||||
![]() Is dat echt zo dat die nergens verkocht worden? Ik zoek al een tijdje naar die dingen omdat mijn velgen geen kapjes meer hebben.
Zou je ook van die puntjes voor mij kunnen fabriceren Martiepartie? En ik neem aan dat je dan bepaalde maten nodig hebt? Gr. Kawouter edit: ik kan deze dan ook gewoon polijsten toch?
|
||||
|
||||
![]() als het alu is kun je het polijsten ja.
![]()