![]() |
|
||||
|
||||
![]() Polo Coupe 40kw K6 uit 1987.
Sprinter uitvoering, 13"lm-velgen, middenconsole met meters en nog meer.(excl. de zwarte striping op de zijkant) Gewicht: 737 kg Wegenbelasting: 37 euro per 3 maanden? Afgelezen km-stand rond de 183.000 Staat van de auto: De d-riem is bij km-stand 143.000 vervangen als ik mag geloven wat er op de motor staat. Stoelen zijn niet netjes, zitten twee nieuwere bij van een andere polo + 2x reserve wiel met voldoende profiel. Banden zijn er in 2006 vier nieuw opgegaan zijn nog goed moet alleen een ventiel van linksvoor nagekeken worden, loopt langzaam leeg (1xp/maand oppompen) Over de gehele auto krasjes, deukjes met hier en daar een deuk en enkele roestplekjes. Standaard voor de leeftijd zeg maar. Zwak punt de accubak is geen accuwak maar hard! Benzinemeter werkt niet meer. Motor loopt niet lekker bij lage toeren hij valt dan soms uit, moet wat rijker afgesteld worden denk ik of er moet een vacuumslang vervangen worden. Uitlaat tikt soms tegen een hitteschild. Er zal vast wel meer mis mee zijn maar dit is waar ik nu opkom. Dit weekend nieuwe olie gekregen en luchtfilter vervangen. Als je een beetje handig bent is het goed te doen hier een mooie daily van te maken. Opties: Afgelopen jaar zwaar optisch getuned met de volgende accessoires: - 1x volksforumsticker - 1x wynns sticker - 1x Nederlandse Vereniging voor Stabij -en Wetterhounen sticker. - 1x origineel VW radioafdekplaatje. - Verder zie foto's. Natuurlijk hoeft er niets bijbetaald te worden voor deze waardevolle upgrade!! Zit bij de koop inbegrepen! Reden van verkoop: De vrouw is het hok beu en wil iets groters. veiliger, sneller en vooral nieuwer wegens het maken van meer snelwegkilometers. Hij is natuurlijk van een oud vrouwtje geweest (niet bij koop inbegrepen) en de vorige eigenaar is vanzelfsprekend bekend. Vaste prijs €300,- (voor de polo86c mensen, de prijs wordt ook op het register aangepast) Eventueel inruilen met bijbetaling op een mooie Golf III (minimaal 1.6) is ook mogelijk! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Dirk : 17-06-2008 at 22:07. Reason: Prijsaanpassing (2) |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!
|