![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor
![]() en Na ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Potvolblommen Ronny!
Dat ziet er keurig uit zo! Jammer dat je m bijna niet ziet zitten (of ben ik nou krom?)
|
|
||||
|
||||
![]() geen blanke lak eroverheen?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er netjes uit!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een turbo word nog al eens een beetje warm |
|
||||
|
||||
![]() Zeer nice!! Keep up the good work!
|
||||
|
||||
![]() euhhh godfried bomans da's lache! Nee serious, echt mooi ditte. Wat betreft blanke lak, wel eens gedacht aan hittebestendig? tm 650 graden, zo heet wordtie toch niet?
Heeft iemand wel eens remklauwen gepolijst?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ECH WEL!
|
|
||||
|
||||
![]() ow nau dan heb ik niks gezegd... en blijf ik met m'n vingers van een warme turbo af!
|
||||
|
||||
![]() Sjamp, tis de compressor hoor....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ooit van hittebestendigelak gehoord? En ik weet zeker dat als je dat erop spuit en goed alat uitharden het jaren blijft zitten op de turbo! |
|
||||
|
||||
![]() Hallo hallo..
Waarom blanke lak erover? Hij doet zo toch ook goed bling bling!? Elk half jaar ff met belgom erover en dan blijft ie gewoon zo Blanke lak kan er natuurlijk ook gewoon over, maar misschien is ie nog wel niet af. Heb Ronny nog niet gehoord over z'n eigen standpunt.
|
|
||||
|
||||
![]() ronny heeft niks te vertellen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Best wel van hittebestendig gehoord en ook van rood gloeiende turbo's............
|
|
||||
|
||||
![]() zo warm als dit bijvoorbeeld??
|
||||
|
||||
![]() very nice bling bling
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry Jongens ik kom hier niet zo vaak ,beetje druk met me eigen forum. Dus beetje late reply... Maare Turbo's kunnen inderdaad roodgloeiend worden vooral het uitlaat gedeelte. Dus 650 graden of meer is geen uitzondering. ![]() ![]() ![]() Ik was van plan om het gewoon zo kaal te laten en regelmatig gewoon oppoetsen en bijhouden.Ik kan er gelukkig makkelijk bij. Ik heb het nu wel met hittebestendige vernis bespoten maar dit heb ik alleen gedaan om te kijken of het houdt, dat scheelt weer poetsen. Time will tell. Last edited by Caddy-Daddy : 30-07-2004 at 21:59. |
|
||||
|
||||
![]() iets waar de pimp jaloers op kan zijn....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je die Vortech compressor al eens gezien die peter heeft gedaan?? Zo niet, kijk dan ff op zn site
![]() Nice work Caddy..!!
|
||||
|
||||
![]() hij heeft zown lastige site-link...
![]() wie gooit em ff op de site?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |