![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie is er een beetje bekend met de situatie op de ring van antwerpen? Ik weet dat er op dit moment nogal wat wegafsluitingen/omleidingen zijn door wegwerkzaamheden. Is het nog slim om over de ring te gaan, of is het slimmer om een stukje binnendoor te rijden en zo antwerpen te omzeilen?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gehoord dat de ringweg wel mee valt, dit is me twee weken geleden verteld door iemand die er nog overheen is geweest.
Het laatste lijkt me de beste optie. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er pas zelf ook nog over geweest, maar kom niet verder als merksem / Metropolis, waar de afrit ook afgesloten is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() je kan via de ring van antwerpen zo naar de uitrit e19 rijden.
de situatie is zo dat je via de ring van de ene autostrade naar de andere kan rijden. hoe het verkeer in het weekend is verschilt nogal eens, de ene keer druk de andere keer heel rustig. |
|
||||
|
||||
![]() normaal zou je geen problemen mogen hebben op de ring; je kan inderdaad zo van de ring op de E19.
|
||||
|
||||
![]() dan gaan we dat gewoon maar proberen. Kom alleen de zondag, en ik neem aan dat het zondag ochtend niet heel erg druk is (alhoewel er veel vakantieverkeer op de weg is)
|
|
||||
|
||||
![]() voor alle info ivm de ring van antwerpen:
http://www.werkenantwerpen.be
|
||||
|
||||
![]() toppie, thanks!!
|
|
|||
|
|||
![]() Hmmm,mischien oprijden?Ik ga ook alleen de zondag en ik ben niet zo bekend in Belgie.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Christiaan, jij ging toch met Marco? |
|
||||
|
||||
![]() jep, en Edward gaat ook mee.... en jij volgens mij ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het goed is wel! |
|
||||
|
||||
![]() tuurlijk wel.....
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn Directeur is er gisteren overheen gekomen en het schijnt allemaal heel goed te doen te zijn. Had verhalen gehoord over die gaten en kuilen, maar dat schijnt mee te vallen. De ring is gewoon goed te doen.
|
|
|||
|
|||
![]() volg gewoon de ring door kennedytunnel (tenzij je breder dan 2m bent), als je langs liefkenshoektunnel rijd moet je langs de tol (4euro)
|
||||
|
||||
![]() Over gaten en dwarsrichels wil je in België NIET rijden, geloof me. Heb er al eens een kromme Porsche 17" velg aan overgehouden. Was op de terugweg van VW Mania 2001 of 2002, weet niet meer precies.
|
||||
|
||||
![]() Chris, kan jij die zooi meenemen die je nog voor me had liggen...
|
||||
|
||||
![]() Ik ga me best doen.......
|
|
||||
|
||||
![]() Eddywardus, jij kunt de veren meenemen misschien?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, maar ik ben met snode plannen bezig ![]() |