![]() |
|
||||
|
||||
![]() heeft er iemand nog een adresje voor bij mij in de buurt [HEERENVEEN]? moet een paar velgjes laten afdraaien...kostenplaatje?
|
||||
|
||||
![]() ff up
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() down...
|
||||
|
||||
![]() left
![]()
|
||||
|
||||
![]() jaja right...mister flightmaster
|
|||
|
|||
![]() en cabrio16V,die al die adapters maakt ... kan die geen velgen afdraaien ??
Die zit toch ergens int noorden ?? |
|
||||
|
||||
![]() bauke?
iemand een kostenplaatje van zoietsm wanneer ik naar een metaalbewerkingsbedrijf ga..
|
||||
|
||||
![]() laat het eens 20 euro kosten... moet het wel ophouden vind ik... tis toch geen ruk werk op zich... moet alleen even goed, en dus met goed materiaal gebeuren! Maar dan is het geen werk volgens mij
Zal wel eens vragen voor je...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ok..dank je thom
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb laatst deze 6x15/5x100 Audi A3 velgen in het hart laten afdraaien ... nu past er in ieder geval geen naafdop meer op ![]() Was totaal voor 4 velgen 80 euro kwijt ... en ik kon erop wachten !! op foto moeilijk zichtbaar,maar degenen die ze gezien hebben moesten 2 keer kijken wat voor velgen het nou waren ![]() hier op de foto trouwens met 165/50x15 Bridgestone RE040 |
|
||||
|
||||
![]() zal ff een foto maken van de velgen momentje
|
||||
|
||||
![]() deze
|
||||
|
||||
![]() wat zijn dat voor apparaten
![]() en nee wij doen niet aan afdraaien van velgen ![]() ik zou de gele gids er ff opneer slaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat zijn nu vw motorsportvelgen
|
||||
|
||||
![]() Richard, probeer eens bij DMR in drachten, die hebben voor mij de remschijven ook afgedraaid (tot de naaf) misschien dat zij je kunnen helpen.
|
||||
|
||||
![]() ok heb je daar een adresje van?
|
||||
|
||||
![]() FF opgezocht:
DMR Metaalbewerking Gangboord 53 0512-512003 Weet dus niet of ze het kunnen maar je kunt natuurlijk altijd eens bellen of langs gaan. Het Gangboord is de straat als je bij mijn werk op de parkeerplaats staat die er haaks opstaat...ook die waar Garage Blikwerk (met de DS'en) aan zit.
|
||||
|
||||
![]() ok dank je..
|
||||
|
||||
![]() Rich heb jij toevallig die velgen al af laten draaien of meer info hierover?
Ik wil m'n 928ers de randjes laten repareren, mss dat afdraaien een optie is.. |