![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop corrado g60,bouwj.'89,antraciet,200.000km,g-lader ok,
auto heeft paar kleine mankementjes voor de rest goede auto! Ideaal als donor auto of gewoon voor de corrado liefhebber! http://link.marktplaats.nl/150940926 Last edited by youngtimerdiv. : 03-03-2008 at 00:26. |
|
||||
|
||||
![]() 1250 euro staat op MP, wat is de forumprijs?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Prijs kan altijd iets vanaf voor serieus geintresseerden, ik zou zeggen doe me een net bod en kom kijken! |
|
||||
|
||||
![]() waarom loop of sloop? wat zijn de mankementen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Achter schokbrekers minder,en deurklinken kapot, bandjes minder na velgenruil! Het is eigenlijk zonde om hem te slopen ja, maar wel weer ideaal voor een projekt toch? |
|
|||
|
|||
![]() Zondagmmiddag uppie!
|
|
|||
|
|||
![]() up!
|
|
|||
|
|||
![]() wat wil je voor het blok hebben , mocht hij los weg gaan
|
|||
|
|||
![]() niemand?
|
|
|||
|
|||
![]() Diegene die hem dit weekend nog ophaald,maak ik een mooie prijs!
|
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je zo ver zit....anders had ik wel graag die hele mooie prijs willen horen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Stijn; Wat is nou ver hier in Nederland
![]()
|
||||
|
||||
![]() Niet veel, maar Maastricht wel!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Niemand? En een up!
|
|
||||
|
||||
![]() Je MP advertentie is weg...???
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoezo?Interesse! |
|
||||
|
||||
![]() Dat niet, maar voor eventueel ge-intereseerden is meer info wel interessant natuurlijk.
![]() Alhoewel ik voor de "juiste" prijs best wel te porren ben...er zitten vast wel interessante onderdelen op voor mij komende project. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je hebt gelijk,nieuwe link staat er nu bij! En nog ff over de juiste prijs,laat ma iets horen! Je kunt hem ook in onderdelen krijgen wat jij wilt! Hoor het wel van je of niet natuurlijk! |
|
||||
|
||||
![]() Onderdelen van een complete auto afschroeven is een stuk makkelijker, omdat je dan ook alles erbij hebt, zoals kabelbomen, e.d. Plus dat je weet hoe alles aangesloten hoort te zitten, enz, enz.
Ik denk er nog even over na, want ik denk niet, dat jij het eens zal zijn met mijn "juiste" prijs. ![]() Maar anders PM ik je wel even. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook wel interesse in een leuke prijs op PM...eigenlijk vind ik het veel te ver en heb ik er helemaal geen tijd voor, maar misschien ben ik te porren
![]()