![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie van jullie kan mij vertellen wie deze persoon is????
Ik heb geprobeerd op google info te vinden met dit email en krijg een VOLKAN ofzo met een link naar volksforums Volgens mij is dit een vreemde gast of niet?? Telkens onnozele mail sturen vanwege een advertentie en zich heel vreemd voor doen... Misschien enig idee van jullie wie deze persoon is?????? Alvast bedankt, Henk Wassenaar Edit: Emailadres verwijderd. VF TEam Last edited by VeeDubber : 05-12-2018 at 19:22. |
|
||||
|
||||
![]() Misschien weet snelle Tjaapie hier meer van... die had laatst ook zoiets..
|
||||
|
||||
![]() Is dit niet die aardappel wat dat filmpje van de Golf van Emiel (M.I.V.W) had gemaakt?
|
||||
|
||||
![]() Dat dacht ik dus ook toen ik de titel zag van dit topic:
Ojee, daar gaan we weer. Wat voor een filmpje heeft hij deze keer gemaakt :S? |
|
||||
|
||||
![]() het enige wat ik weet is dat die gast ergens in zaandam woont(mocht het die ene gast zijn dan)
|
||||
|
||||
![]() Pas maar op, hij googeled blijkbaar regelmatig zijn emailadres om de personen die het publiceren vervolgens via de mail te bedreigen.
|
|||
|
|||
![]() is die gast nog bezig ? .....wat een zieke gasten ..
zetten ze niet jou auto op marktplaats , dan vallen ze je wel lastig via de mail hebben zulke fieguuren niks beters te doen ? ga de tuin harken , ruim de garage op , weet ik veel . ![]() Last edited by Alberto : 19-02-2008 at 22:21. |
|
||||
|
||||
![]() laat me raden;
hij wil je auto kopen, en heeft voor de handigheid samen met snellethomas een filmpje gemaakt waar hij je auto al als 'zijn' auto beschouwt??
|
||||
|
||||
![]() die gozer blijft ook bezig
|
||||
|
||||
![]() Vooral negeren Henk, we hebben hier al een heel feest mee beleeft
![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 20-02-2008 at 12:20. |
|
||||
|
||||
![]() This thread is invalid
("dizze tried is beheind", of wat voor melding zou dat in het Fries opleveren ![]() Jens Edit: dode link ![]() Last edited by Beetlefreak : 20-02-2008 at 12:23. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ken wel Zoltan: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Valt dit dan onder de categorie Forum terrorisme...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja hallo, dat ben ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van waar de Hongaarse naam als ik vragen mag??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, een mod kan em wel zien ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had me al een breuk gezocht naar dat topic. Via Google kom ik uiteindelijk wel aan de link en een breuk van de tekst, maar het topic wil ie niet openen. Daar moet dan toch wel wat gebeurd zijn. ![]() Edit: dode link ![]()
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by Beetlefreak : 20-02-2008 at 12:31. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thread is gedelete en mods kunnen em wel zien ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
NIET op reageren. Hij claimt vaker eigenaar te zijn van andermans auto's en is niet helemaal in orde. google zijn naam icm mivw eens, dan krijg je allerlei rommel waaraan je een beetje een indruk krijgt van wat voor 'persoon' het eigenlijk is.
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by VeeDubber : 05-12-2018 at 19:23. |
|
||||
|
||||
![]() Here we go again!!!