![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zondag is er spontaan een klein shootje van de grond gekomen toen we ons kapotverveelden en we eigenlijk wel wat wilden gaan doen.
Dat werd cruisen en foto's maken, en hier is het resultaat van onze [ik zei de gek en Lennart] gezamenlijke poging tot het maken van enkele leuke foto's. Enjoy! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zitten hele mooie foto's tussen
super jetta's, thumpsss up
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto`s van mooie auto`s mannen!
Geen foto`s van de blonde schone liggend op 1 van de jetta`s?
|
||||
|
||||
![]() Welke bandenmaat heeft Gerben en welke bandenmaat heeft Daniël?
Erg handig die laatste foto. Verder erg goeie foto's ertussen, maar Gerben, wat ziet mijn oogje op je achteronderbumpert zitten? (roest!?:eek ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie foto's, vooral de witte Jetta is erg dik !
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie Jetta's, ik had alleen de sidemarkers wel op de normale manier gemonteerd.
![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker te weten mooie jetta's!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() naaaais jettaz ! maar de sidemarkers hadden idd wel beter kunnen monteerd worden...
|
||||
|
||||
![]() Netjuusssss!
![]() Mooie karren, leuke sjoet!
|
|||
|
|||
![]() zitten zeker mooie foto's tussen !!
word er bij die witte niet onder de bumper gewassen ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tsja is leuk als je niks te doen hebt om een fotoschoot te doen...heel leuk. Wellicht had je ook gelijk ff een hemeltje erin kunnen zetten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er allemaal goed uit, en waar zijn daniels borbet's??
|
||||
|
||||
![]() he gasten, VETTE SHIT.
|
|||
|
|||
![]() Zijn toch wel nette foto`s geworden van z`n spontane actie...
|
|
||||
|
||||
![]() die zwarte vind ik persoonlijk de mooiste, omdat die er ongeveer uitziet zoals ik hem zelf zou maken (op wat details na overigens, zoals de doorlopende strip en de sidemarkers)
mooie shoot van 2 mooie jetta's |
|
||||
|
||||
![]() Danku voor de goeie reacties! En ook Ebut en Lennart voor de mooie foto's.
@Jurjen; Daniel heeft 185/45 15 en ik heb 195/45 15 banden, beide van Nankang. Verder is het onder de achterbumper een combinatie van vuil en wat roestplekjes. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dankuwel mensen, doe mijn best
![]() Was er erg mooi weer voor! |
|
||||
|
||||
![]() Vette jetta's man !
En mooie foto's jongens !
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer gezellig uit
![]() Btw, heeft Daniël die wielen al lang?? Stond laatst zo'n setje te koop in Jistrum. Borbets toch? Staan em goed!! @ Gub: zwarte randen staan mooi!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat voor J maar hebbie dan?