![]() |
|
||||
|
||||
![]() Yes yes yes,
De mk1 GTI kan de stalling in om te wachten op zijn restauratie. Donderdag wezen kijken bij een Jetta 2 1.3 MH uit 1987 in de wonderschone kleur bordeaux rood. Auto stond in Venlo te koop (wat een klerezooi die napoleonsweg). Historie: 2e eigenaar, 122.000 gelopen, 10 jaar in garage gestaan, bruin dashboard en interieur, 1 klein roestplekje (LA onder in de wielkast), van een bejaarde,nieuwe banden, nieuwe uitlaat, pas grote beurt gehad. Auto meteen gekocht en Vrijdag opgehaald. Een paar kleine dingen die moeten gebeuren: -Polijsten. -Nieuwe massakabel. -Nieuwe kachelradiator. -Nieuwe bougiekabels. -Nieuwe rotor en verdeelkap. -Nieuwe klepdekselpakking. -roestplekje wegwerken (Vrijdag) -chroomwerk netjes maken. -Bijspuiten onder achterbumper (beetje lak weg door hogedruk reiniger). -dashboard reinigen! Toekomst plannen: -Andere velgen (heeft iemand er nog leuke liggen?) -Eventueel verlagen. -tribal sticker op de achterruit. ![]() -Andere grill (deze ist stuck). Hierbij de foto's: Geen sfeerfoto's maar gewoon van op de parkeerplaats. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben geen fotograaf talent.......zucht.
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor! gaaf interieurtje
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks,
Ik zie nu pas dat ik nog her en der witte wax restjes heb zitten. Is ook niet zo handig om de wax tijdens het donker worden uit te wrijven!
|
||||
|
||||
![]() Jetta ziet er goed uit.... ben benieuwd naar de vorderingen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Roestplekje van een bejaarde ![]() En je had er toch allang 1 gekocht?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bah bah bah wat was dat een drama. Dag dat ik hem ging halen kom ik bij die vent zegt hij dat zijn vrouw er nog in had gereden en dat ze met te warme motor had doorgereden. Koelvloeistof liep langs het blok. Kop was gescheurd. Deal is toen niet doorgegaan.
|
||||
|
||||
![]() Dan had je de mijne ook best mogen kopen hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze was cheapy!
|
|||
|
|||
![]() Leuke jetta !
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit, leuk interieur ook! Maar ASLTUBLIEFT geen tribal op de achteruit. Das meer iets voor tuperware-gebakjes...
|
||||
|
||||
![]() mooi ding man..ik zal je accubak nog wel ff nakijken die willen nog wel is rotten..maar goed gebakje heb je daar..
gr christiaan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben blij dat jij het zegt Ed , ik dacht het ook al is meer iets voor het andere forum ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was maar een geintje! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jurjen heeft zin in roest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaaaaa, vast..... ![]() ![]() Alberto: En DAT wou ik nou net niet zeggen... ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik noem geen namen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super kleur!
![]() Als die bumpers eraf gaan, PB me!! |
|
||||
|
||||
![]() Heeft nog iemand een leuk setje velgen liggen.............
De auto vind zijn schoenen niet leuk.
|
|||
|
|||
![]() Leuke Jetta, stond deze niet op MP ?
Goede kleurcombi binnen en buitenkant ook ! Heb nog wel een setje 8 en 9x15 verbreed staal liggen... |