![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
omdat er voorlopig geen Golfje 1 meer komt doe ik nog wat spullen in de bingo inlasdorpel en inlas-spatbordrand (immitatie goede kwaliteit)€ 25,- samen. ![]() 2 achterpanelen GTI met asbak, goede staat € 35,- ![]() Wielkast achterstukjes? weet echt niet hoe je dit noemt... ![]() ![]() Deurbakje en speakerbakje GTI € 15,-(VERKOCHT)le krik Golf 1 € 10,- , zekeringkast GTI (functie niet getest, maar ziet er goed uit) € 20,- , originele Bosch koplamp (nieuw) € 15,- ![]() Schuifdakje Golf 1 of 2 ik weet het niet, en het nummer kan ik niet vinden, nette staat € 20,- ![]() ![]() dat was het wel zo'n beetje, reacties graag via PB! Groetjes Chris.
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 23-01-2008 at 00:51. |
|
|||
|
|||
![]() Spoiler en luchthapper gereserveerd!
|
|||
|
|||
![]() Is dat een originele vw golf 1 schuifdak en zitten de afdekplaten voor de hemel binnen etc alles erbij?
1e keus voor rubbers en schuifdak voor mij |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar voor een schuifdakkenner zou het zo duidelijk moeten zijn...kom langs zou ik zo zeggen en kijk zelf even, het ''binnenwerk'' heb ik er niet bij...
|
|||
|
|||
![]() en.. schop!
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik wil die "Wielkast achterstukjes" wel hebben, maar niet voor die prijs.
ik geef je 15 voor de twee. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nope, daar gaan ze niet voor weg.
|
|||
|
|||
![]() en een upje!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoeveel dan? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voor € 25,- ben je de man! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zit er op dat deurvakje + speakerbakje een chromen strip? Of zouden deze over te zetten zijn? Ik heb iig wel interesse, als het opgestuurd kan worden...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Er zit geen chromen strip op dit is de GTI versie, en opsturen is geen probleem! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hmmm zonde, ik heb nog even gekeken, maar overzetten gaat ook niet lukken volgens mij, dus dan houd het op.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als dat inclusief verzenden is wil ik me er wel eens over bedenken. |
|
||||
|
||||
![]() de dorpel en inlasrand wil ik wel alleen dan incl verzendkosten
|
|||
|
|||
![]() @ Sjoes, als je voor dat geld bedenktijd nodig hebt....prijs is excl. verzend.
@Golf MK1, dit is een ophaalprijsje, dat wordt me een tegroot pakket en daarbij komt nog dat het een bepaalde lengte overschrijdt, dus duurder wordt...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij maakt grootte niet zoveel uit... (Sorry voor de offtopic)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb het net even nagekeken; klopt, maakt niet uit alleen het gewicht telt; dannog het is me teveel gesjouw voor die paar tientjes, gewoon ophalen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan niet, vind het gewoon te duur voor een paar hardboard dingetjes. Ik wacht wel op de volgende aanbieding. Mocht je alsnog met de prijs zakken hoor ik het wel. succes met de verkoop(Y) |
|
||||
|
||||
![]() hoi ik wil het deurbakje en de speakerbakjes wel overnemen voor 15 euro
maar ze moeten dan wel verzonden worden verz kosten betaal ik mvg mibo 0625368923 |