![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heej,
Mijn nieuwe project is binnen, een modderfokking Jetta 2.. met dikke jetsers van bumpers! Zoals Misha zegt. Er zal het een en ander aan gebeuren.. hier de eerste foto's: Hier komme met diejen sluttel: ![]() Goeie, dan gaai ik nu eks een blukske om: ![]() Groeten! Last edited by Stijntje : 18-07-2009 at 09:03. |
|
|||
|
|||
![]() Ben benieuwd, tornadorood is in mijn ogen DE mooiste kleur voor een mk2...
Trouwens de kleine is ook al flink ! |
|
|||
|
|||
![]() Onze kleine meid is zeker al flink, over enkele dagen rijd ze weg in mn jetta ;-)
deze kleur is de shit |
|
|||
|
|||
![]() Update!
Velgen zijn inmiddels gekocht, en de schroefset is natuurlijk ook al onderweg |
|
||||
|
||||
![]() Is toch eigenlijk geen project te noemen? Schroefset, velgen en klaar...
![]() Maargoed, al een volgende auto op het oog? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoelang blijft ie?
|
|||
|
|||
![]() zeker tot december hoor ;-) want ik heb al teveel auto's op naam gehad dit jaar
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Ben benieuwd Stijn, je kunt in ieder geval weer rijden! Hou deze auto een paar maanden, voor de verandering!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit is eindelijk weer een projectje, ik had steeds al auto's die al "klaar" waren dat moet ik nie, deze auto komt rechtstreeks van een meens uit 1919 ![]() Maar Matrinus ik wouw graag een brug huren bij jou en de beste monteur, breng zelf wel een hulp monteur mee! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() jonge snaak..plaats ook ff fatsoenlijke foto's dan:P. Verrekt mongkool..
Die kleine heeft et ook al in het bloed. Hoe oud is die nu. Gaat goed allemaal zo te zien. Das iig mooi.. |
|
|||
|
|||
![]() Woow foto's pas in de loop van de week
de kleine is nu bijna 6 maanden en dat gaat uitstekend met haar ![]() ![]() foto van de wielen terweil misha ze wast in mijn nieuwe velgwasbad! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() te gek...is die jongen duur per uur of hoe zit dat..wielen zien er iig ook al goed uit. En tja een standaar mk2. zal wel vet zijn dus
![]() |
|
|||
|
|||
![]() He Stijn, leuke bak heb je weer gekoch.
Ben benieuwd hoe hij er in zn geheel uit ziet ![]() Hajje ![]()
|
|||
|
|||
![]() Foto's
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() me oude wielen.daarna nog even van jappie.veel plezier er mee.ben benieuwd naar de foto's hoe ze onder de jetta staan.
gr
|
||||
|
||||
![]() mooie jetta,goeie kleur en vette rims
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding. Posten in ABN zou alleen wel zo prettig zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Algemeen Brabants Nederlands?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil wel eens foto's zien met die velgjes!
Ben ook nog op zoek naar zo'n setje. ![]()