![]() |
|
||||
|
||||
![]() he gasten,
vanavond weer eens bij de golv wezen kijken, project heeft een tijdje stil gelegen maar komt weer schot in gelukkig ![]() ben dus bezig om een setje 40mm Keihins op m'n KR te bouwen. vanavond poging gedaan om hem te starten, na een paar pogingen sloeg die gelukkig aan ![]() nu moet 'alleen' nog de rest worden afgebouwd en afgewerkt, hieronder even een aantal dingen die zowieso nog moeten gebeuren: 1. brandstofleidingen verder aansluiten 2. radiateur (corsa diesel) inbouwen 3. gaskabel fixen, koppelingskabel vervangen 4. stuurbekrachtiging verplaatsen 5. oliekoeler monteren 6. rolkooi inbouwen 7. velgen verder polijsten en afwerken 8. luchtfilterbox maken 9. nieuwe remleiding van achter trekken 10. enz enz enz genoeg nog te doen dus, gelukkig heb ik weer een nieuwe digi cam, dus kan weer foto's maken ![]() hier een fototje van het klushok, staat een beetje vol op het moment ![]() huidige toestand van de auto, ziet er triest uit, maar het is allemaal pof van een ander project..... kwestie van wassen hihi (en ja, de rolkooi wordt wit...) ![]() en nog een foto van 1 velg die al zo goed als klaar is ![]() Last edited by bobby-digital : 19-07-2007 at 21:34. |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Maarten, maar dat wist je al! Khou wel van de style van jouw auto...lekker duits en sportief! mooi man...ben benieuwd hoe het sjouwt met die Keihins
|
||||
|
||||
![]() Witte rolkooi is mooi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoo vanavond nog ff paar dingetjes gedaan, radiateur beetje op z'n plaats gehangen en wat slangenwerk aangesloten. volgende week lekker week vrij om de rest zoveel mogelijk af te maken
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat voor ontsteking en bezine pomp heb je er op ik ben namelijk met hetzelfde project bezig maar dan in mk II
|
|
||||
|
||||
![]() heb gewoon de ontsteking erop zitten die erop zat, voor benzine pomp gebruik ik een weber pompje.
van de week nog wat vorderingen gemaakt, koelwater is nu helemaal dicht en kan worden gevuld, oilcatch tank is aangesloten op de cartetontluchting en de brandstofleidingen zitten nu ook fatsoenlijk vast ![]() ![]() en de kooi de laatste verf opgezet ![]() gaat het wat worden denken gullie? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze 1 wordt heel erg dik.
Die velgen zijn ook echt super ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit allemaal
![]() Ben wel benieuwd hoe het blok gaat presteren. Wat voor schroefset heb je trouwens ? Gezien de verstelling bovenop wel een leuk setje. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb er een AST schroefset opzitten, hardheid in 12 standen verstelbaar ![]() heerlijk setje om lekker mee te hoeken |
|
||||
|
||||
![]() na een tijdje niets gedaan te hebben van de week weer ff aan de gang gegaan.
Koelvloeistof zit erin, eerst de sensor voor de radiateur nog gehaald. Stuurbekrachtiging is verlengt en verplaatst. Gaskabel is gemaakt, chokekabel is gemaakt. As zaterdag starten en koppelingskabel vervangen. De eerst volgende vrije zaterdag wordt de remleiding naar achteren opnieuw gelegt en de drukregeling ingebouwd, dan komt ook gelijk de rolkooi erin. Dan nog een paar kleine details en electrische dingetjes, keuren en gaan met die banaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Witte rolkooi is mooi ...beter als die gepolijste alu show -dingen
daar zijn de meningen over verdeeld ![]() Wordt een dik ding Maarten , je moet maar es als je een meeting ver weg voor jou heb maar eens een tussenstop maken in Ede hij kan er zo bij in de garage.
Like @ G-60 ! Last edited by pirelli : 29-11-2007 at 00:04. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
"beter dan" alu=showkooi staal=rolkooi Vandaar dat t beter is... ![]() Maar Boby ect een super golf, veels te weinig projecten zoals dit hier.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Van welke motor zijn de carburateurs?
|
||||
|
||||
![]() carbs zijn van een Kawasaki ZZR 1100, denk dat het een zaterdagje of 2 klussen is voordat die klaar is, dan een dag poetsen...
![]() @Alvin, meetings ga ik bijna niet meer naartoe, maar kom zeker een keer bakkie bij je doen met golf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ga je 13 inch rijden? Zijn BBS Mahle toch? 6J?
Het is een beetje moeilijk beoordelen op de foto, of is het wel groter? en dus ook breder? de velg zal iig mooi staan bij zwart! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goede bezig man! goede kleurencombi: zwart, goud en gepolijste randen! komt me ergens bekend voor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heee Tom, zijn 14ers BBS Mahle, 6J met ET13 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ow, tof! Ik had ze nog niet in 14 inch gezien... Jammer dat die dingen er niet breder(te vinden?) zijn... super wiel! gewoon 195/40 erop? of smaller?
|