![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo beste mede vw liefhebbers ik ben opzoek naar ratlook of oldskool foto s van een golf 2 om idee n op tedoen! aangezien we deze week een golf 2 gaan omtoveren door er met de roller er over tegaan en ander leuke details willen geven! voor een mooie ratlook\oldskool look! bijv dank voor de foto s vr gr stefan
|
|
||||
|
||||
![]() Is dit wat je ongeveer bedoeld?? En gebruik anders even de search er zullen best wel toppics al opstaan. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() heb ik gedaan maar vind heel weinig golfjes 2 golf 1 zijn er genoeg maar 2 vind ik helaas heel erg weinig
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zoek je dan niet goed, er rijden er genoeg rond... En er staan genoeg op de foto!
|
|
||||
|
||||
![]() Jep al eens in het fotoalbum gekeken?
|
|
||||
|
||||
![]() Hier wat foto's van mijn matzwarte TURBO mkII
![]() Op de sloop ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zitten nog niet echt rat-look golfjes tussen? ik zie nergens roest, gaten, deuken etc...
Dit is meer oude school en geen ratten. Of heb ik het verkeerd? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit is meer een primerlook of je het ook wild noemen maar hij was in iedergeval wel gerold en ik vond het altijd een super kleur maar nu is hij toto:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() die roestige golfjes waren niet te onderhouden 1tje ervan was van een vriend van me
ze hadden dit puur gemaakt voor vw mania |
|
|||
|
|||
![]() kijk dit gaat mooi! die matzwarte is erg cool! de rest ook hoor maar matzwart heeft iets!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry eventjes ![]() Vond het ook wel iets hebben, al zeg ik het zelf van mijn ex golfje ![]() ![]()
Don't cry burn your tyres and get high VW Golf MK2 GTD '90 te koop Subaru Impreza GTT MY97 Last edited by FGizmoS : 04-02-2008 at 23:25. |
|
||||
|
||||
![]() Deze auto`s hier boven zijn dus echt geen ratten, "old school" oke, maar ratten
![]() Een rat golf 2 bestaat nog niet daar moeten we nog een paar jaar opwachten! Al kwam deze aardig dicht in de buurt kwa looks ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die laatste is echt super vet man...gr ronnie
|
|||
|
|||
![]() De ex rat van Joris,
denk wel de meest bekende..... ![]()
|