![]() |
|
||||
|
||||
![]() jo, ik hoop niet dat je ats classic bedoeld, maar als je wilt kan ik die er ook nog wel ff onde poten. hopelijk heb je er wat aan..:
laters! trouwens wel echt een emorm mooie cabby hoor.. complimenten!
|
|||
|
|||
![]() Die ATSjes staan veel beter!
mooie cabbieeeee! |
|
||||
|
||||
![]() Niet echt een shop om door een ringetje, maar goed bedoeld : )
Ben zelf meer gecharmeerd van Ats Classic met volledig zwart hart. Kewl! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi je huidige velgen eronder laten!
Wat een geile knoeperds... |
|
||||
|
||||
![]() Das te laat, die zijn al verkocht ....
Ik zeg ook de classic en niet de CUP
|
||||
|
||||
![]() Ik weet wel wat er onder moet....
|
||||
|
||||
![]() Kuch pfff.. proest... ff het stof van dit topic afhalen.
Ben er nog steeds niet uit wat eronder moet gaan komen. Moet toch zeggen dat ik ATS Cup wel erg mooi vind staan onder de cabrio.... Lekker simpel, niet overdreven.....
|
||||
|
||||
![]() ATS Cup lijkt wel mooi Chris....maar dan zou ik ze wel helemaal laten polijsten....gewoon zilver lijkt voor zo`n mooie cabby net ff te simpel imho
|
||||
|
||||
![]() hoe breed zijn ze? Staan wel leuk...vorige setje was mooier
|
|
||||
|
||||
![]() hmmm.....nee...het blijft natuurlijk een klassiek wiel,en als je vroeger (lees eind jaren '80) dit had,was je echt de man!Toen kon je je niet eens voorstellen dat er iets dikkers en breders zou bestaan...
Ga niet zeggen dat het niet mooi is...maar in mijn ogen mist het iets...vind zelf een setje Ronal Turbo's dan meer de 'goede' kant op gaan wat apart en klassiek betreft..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Vind het nogal 'blokkig' uit zien met deze banden. Maar als ze een beetje opgeleukt zijn kan het best geslaagd zijn.
Alhoewel me Ronal Turbo ook strak lijkt staat. Er word ergens een hagelnieuw setje verkocht (€425?), dacht ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
G*dverdomme ![]() ![]() |