![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze zet ik 2 setjes velgen te koop omdat ik ze niet ga gebruiken en ik nu eenmaal niet alles kan bijhouden!
Het 1ste setje zijn magnesium Ronal Racing velgen: de driedelige en zéér zeldzame variant van de alom bekende Ronal Turbo's. Dit zijn velgen die in de jaren '70-'80 in de racerij gebruikt werden en nu niet meer geproduceerd worden. Hier gaat het om een setje in 6.5x15" pcd 4x114.3 Et onbekend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: €825 of aannemelijk bod Het 2de setje zijn 7x15" Et 25 Zender Turbo phase 2 velgen. Deze zijn splinternieuw, er hebben zelfs nog nooit banden op gelegen. Dit setje is herboord naar 4x100. Door de hitte is de vernis een beetje bruin uitgeslagen zoals je op de foto's kan zien. Hier zie je echter niets van als je een van de kappen erop zet of je de wielen poliert! Deze wielen zijn uiterst geschikt om te polieren daar er niets corrosie op zit en je die er dus ook niet hoeft uit te schuren! De velgen worden geleverd met al de accesoires die er bij horen: -8 kappen (4 kleine en 4 grotere) -een kleine massa stickers -4 slotjes met sleutel -nieuwe wielbouten nog in de verpakking ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: €675 of aannemelijk bod |