![]() |
|
||||
|
||||
![]() tijdje gezocht,maar toch een leuke gevonden:
![]() ![]() een 81" 5 deurs diesel met trekhaak en orgi.schuifdak. hij heeft natuurlijk zijn puntjes maar niets schrikbarends, 800 km op een tankje van 40 l is nog eens leuk te noemen ![]() groetjes peter |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor velgen komen hier onder?
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi ding peter, toevallig van ene meneer oomen of oomes geweest?> zoja, dan ken ik hem!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Nice Peter, ben ook benieuwd naar de wielkeuze
![]() |
|
||||
|
||||
![]() NETJES ....
Veel plezier met je golf 1 diesel. VW diesel zijn erg gaaf! |
|
||||
|
||||
![]() hele leuke aanwinst zeg! hoop dat ik hem een keertje tegen zal komen
![]() ![]() grtz.
|
||||
|
||||
![]() zeker een leuk ding! gelukkig een ori dakje, schrok al toen ik de windabweiser zag..
|
|
||||
|
||||
![]() zit er heel goed uit!!! mooi ding... verlaging en gepolijste velgen zouden hem heel goed doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding! Die kentekenplaathouder achter, schitterend
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding, goede kleur ... benieuwd wat eronder komt naast een schroefsetje
![]() je hebt hier ongetwijfeld al wat voor klaar liggen in die kelder van je ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo er word eindelijk weer eens een 5 deurs gepost en wat voor een, schitterende Golf1 5 deurs.
![]() Zit hier een bruin interieur in Peter, en heb je nog grote plannen of gewoon lekker origineel laten. ![]() Groetjes, Patrick. |
|
|||
|
|||
![]() schroefsetje en bbs rs met zwart hart ofzo misschien....
![]() nette wagen !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knappe auto zo op de foto's te zien Peter.
Suc6 ermee Verder nog plannen ermee? |
|
||||
|
||||
![]() Nice, mooie kleur!
Nu maar hopen dat er geen rare dingen onder de spatbordranden zitten....
|
|||
|
|||
![]() Leuk ding Peter en ze rijden inderdaad erg goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() hahahaha, nee jongens deze blijft (voorlopig) orgineel, ik heb nog wel Centra's evt. er voor liggen maar gewoon geen tijd om er iets aan te doen...
deze heeft een zwart interieur, ziet er nog redelijk goed uit dus dat blijft mooi zo, de buitenkant ...sja 2 nieuwe voorspatborden bordeaux rood metl. dus daar zit wat kleurverschil in verder zijn de wielranden in prima staat. op het dak klein roest plekje met op 2 plekjes blanke lak die vershwoenden is ![]() als ik in een goede bui ben x overblazen met orgi kleur. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er best goed uit.
veel beter dan die ebaygolf dieje op het oog had. |
|
||||
|
||||
![]() Wat een gaaf ding! Veel plezier ermee, velgen zien we vanzelf wel onder de golf
![]()
|
||||
|
||||
![]() zo die ziet er op het eerste gezicht mooi uit!
ik weet nog wel iemand die een héél mooi setje verdichte pirelli's heeft liggen... ![]() |