![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zoek een slang voor de warme lucht van het spruitstuk naar de inlaat..
ook de aansluiting daarvoor want die zit niet op het spruitstuk... nu zie ik op het spruitstuk 2 draadeinden zitten en mijn vraag wat hoort daar op of beter gezegd hoe ziet dat er uit ???? kan iemand mij alsjeblieft een foto laten zien hoe die aansluiting eruit ziet ik heb de wagen zo gekocht en er zat niets op , weet dus mijn god niet wat erop hoort en kan niet vinden verder ![]() misschien is het iets simpels en kan ik zelf namaken , ik neem aan een soort adapter waar de slang op kan en die dan naar die zijaansluiting gaat op het luchtfilter huis (die voorste buis dan)? of misschien heeft iemand wel zoeits te koop liggen ?? dat zou ook mooi zijn het is nu wel zomer maar moet toch zon ding aansluiten en wie weet maakt het wel wat uit bij de koude start want de eerste paar km houd hij best in en als de motor warm is rijd hij als een zonnetje . de motor loopt warm perfect en hij rijd heerlijk dan de wagen , maar koude start is echt klote en dan moet ik eerst 3 drempels over dus kan niet gelijk rustig een snelheid gaan rijden.. dus zijn eigenlijk 2 vragen maar misschien heeft het met elkaar te maken ?! dus wie heeft er een 1.5 automaat (of handschakel) en kan een foto maken van de aansluiting op het spruitstuk waar die slang voor de warme lucht aanzit en naar de inlaat loopt ?? zou echt zeer welkom zijn ![]() ![]() en wie weet er eventueel hoe het zit met die koude start (ook bij warm weer) ik trap het gas 1 keer helemaal in zoals in het instructieboekje staat (ja ik heb er echt alles bij nog ![]() als de koude start goed is is het echt perfect , nu is het echt klote zo dus alle info is zeer welkom ![]() alvast bedankt groeten richard |
|
||||
|
||||
![]() ik weet niet of je hier wat aan hebt:
|
||||
|
||||
![]() Van die warme luchtslang gaat je start in ieder geval niet beter worden.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dat bedoel ik ik zoek alleen een plaatje hoe dat aan het spruitstuk zit ![]() ![]() is dat een beugel ofzo dat de warme lucht er dan in gaat ...(soort flens) ik zie 2 draadeinden waar iets op kan .. alvast bedankt voor deze pic ![]() ![]() en @ golf1 gts : weet jij dan wat het zou kunnen zijn en/of hoe het kan verbeteren ? misschien omdat hij niet dagelijks reed ? heb wel het idee des te mee in rijd des te beter hij ook loopt alleen die strat nog ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb hier 2 straten verderop een goede garage zitten en daar werk een monteur die echt kaas heeft gegeten van deze techniek dus heb een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag dan gaat hij de choke en carb. nakijken en hem afstellen
![]() ben benieuwd.. trouwens wie weet of het glaasje van het bezine filtertje als de motor loopt helemaal gevuld hoort te zijn of halfvol (zoals bij mij) loopt verder supergoed op temperatuur maar zag dat het niet helemaal gevuld is ![]() grts richard |
|
||||
|
||||
![]() bij mijn audi was het altijd halfvol meen ik!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet je heen kijken als je volgas op de autobaan rijdt ![]() Maar is inderdaad normaaal dat ie niet helemaal vol is ![]() En niet aanslaan bij koude start klinkt bij jou een beetje als een choke gevalletje. |
|
|||
|
|||
![]() kijk dus dan kan ik dat afstrepen dat is goed
![]() ja dacht die monteur ook volgende week vrijdag hopelijk beter als de koude start goed is rijd hij echt top !!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu al maar dan vanaf het begin ![]() bedankt allemaal ![]() grts richard |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal `ns kijken of ik in `t weekend `n wat meer gedetaileerde foto kan maken, hoewel dat `n lastige plaats is om `n foto van te maken. Quote:
Geen dank! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ik had al begrepen dat ik een flens kan maken zelf die daar op past maar een goede pic is nooit weg als het lukt ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag 2 meer gedetaileerdere foto´s gemaakt, hopenlijk helpen deze je wél enigzins verder...
![]() ![]() als het weer niks is hoor ik het wel... ![]()
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 28-04-2007 at 12:58. |
|
|||
|
|||
![]() ik zie dat het een soort lange ijzeren hals is , hmm even denken
ik zou ook 2 buegels kunnen maken en er een ronde flens tussen kunnen maken daar dan de slang op , sluit dan wel niet zo aan als deze maar moet denk ik toch wel warme lucht doorkomen (hoop ik) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hee hardstikke bedankt voor de foto's ![]() ik neem aan dat dat ijzeren ding waar die slang aan zit gewoon tegen het spruitstuk zit en zo de warmte de slang in gaat ?? in ieder geval zoek ik gewoon naar zon ding en anders ga ik zelf wat proberen te maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zal morgen of maandag (ja, dan hebben we ook nog weekend) nog `ns voor je kijken.
|
||||
|
||||
![]() ik heb vandaag nog een, ietwat betere (hoop ik) foto voor je gemaakt van de verbinding van die slang met dat plaatstuk, wat, naar het er zo uitziet, vastzit met twee schroeven aan het uitlaatspruitstuk:
![]() nu weet je toch voldoende, hoop ik...
|
|||
|
|||
![]() je bent een topper
![]() ik zie nu goed dat hij echt de vorm van het spruitstuk volgt dus beste is een originele te zoeken ![]() hardstikke bedankt ![]() groeten richard |