![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee ik heb een probleem bij mn mk2
gaat mijn dakraam niet meer dicht aan 1 kant en hij gaat ook niet meer open de linker zijde staat op een kier en gaat niet meer dicht wel verder open maar de rechter kant staat dicht en gaat niet meer open dit staat er op het glas pilkington sigla v E11 (e11 in een cirkel) 43 r - 00023 as3m404 dot 41 e s g tinted f 600 hoe moet ik deze demonteren moet ik nu het mechanisme vv of is er gewoon iets losgeschoten
GOLF MK1 5drs '77 GOLF MK1 5drs '83 GOLF MK2 gti turbo '90 audi 80 b3 '91 Last edited by darkproject : 06-02-2007 at 21:47. |
|
||||
|
||||
![]() zou een schuifdak (plaat) van een mk2 gti ook passen
wat zijn btw de afmetingen van een orig schuifdak hoe kom ik erachter of ik een orig heb heb nu een glasplaat
|
||||
|
||||
![]() glasplaat nooit ori
|
||||
|
||||
![]() ok jammer
waar zou t aan kunnen liggen er zit een slinger het is een glazen plaat zegmaar en ik heb zo eens gekeken maa volgens mij zitten er geen kabels maar een soort wormwieltje het dak hoeft van mij niet open (had er liever geen gehad) maar hij moet open want hij lekt ook nog is volgens mij een verstopte afwatering is er nergens een soort van handleiding oid te vinden waarop staat hoe deze in elkaar zit en gedemonteerd moet worden