Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 28-05-2008, 16:16
Sjaakk4 Sjaakk4 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2008
Posts: 3
Default Golf 2 16v KR 1987' Brandstofprobleem

Heej,

Ik ben mijn golf 2 16v aan het restaureren, maar nu heb ik een probleem met de brandstoftoevoer. Ik krijg geen brandstof naar de injectors vanuit de spinnekop. Misschien weet iemand hier wat er aan de hand is?

Alvast bedankt
Reply With Quote
  #2  
Old 28-05-2008, 16:31
Pewi Vwteam Pewi Vwteam is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,896
Default

komt er wel brandstof binnen vanuit achteren? draaid je pomp wel? leidingen er goed op zitten! enzovoorst.
Reply With Quote
  #3  
Old 28-05-2008, 17:54
Sjaakk4 Sjaakk4 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2008
Posts: 3
Default

ja de pomp draaid wel ''alles al schoon gemaakt maar ik krijg geen benzine druk bij de spinnenkop ook niet als ik de pomp door laat draaien
Reply With Quote
  #4  
Old 28-05-2008, 21:38
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

zit je luchtweger niet vast?

als je een wartel op de spinnekop losdraait, zijn die dan wel vochtig?
Reply With Quote
  #5  
Old 29-05-2008, 13:52
jonasn jonasn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2008
Posts: 29
Default

Als je de pomp laat draaien, en je lost de toevoer aan de spinnekop dan moet ie daar toch onder hoge druk spuiten.
Heb ook nog dat probleem had met een 16v( nog niet opgelost), was wel met een pomp van een 8v gti.

Met de pomp cst laten draaien stonden de leidingen zeker op druk (weet niet hoeveel) maar ik kreeg dan maar soms goede verneveling uit de injectors wanneer ik zelf de klepel bewoog welliswaar. Je voelde dat je wat druk moest oefenen op de klepel maar soms deed ie gewoon niets.
Waarschijnlijk iets aan de spinnekop, of de pomp die niet genoeg gaf?

Ik had geen kabelboom aan de motor liggen, wel voor de ontsteking, maar normaal zou ie het toch moeten doen dacht ik. Er zit ook een bakje aan de motor aan de kant van de boite waar 2 leidingen van de spinnekop naartoegaan maar weet niet wat deze voor diende, wanneer ik de fiche ervanhaalde van een originele 16v dan bleef deze gewoon draaien dus deze was eigenlijk niet echt nodig.

Waar zit het overdrukventiel eigenlijk van zo'n type, die de brandstof laat terugstromen naar de tank? Wordt dat geregeld in de spinnekop?

Mss eens de druk meten aan de toevoer? Kweet wel nie hoeveel deze moet zijn van een 16v. Anders eens een andere pomp proberen en kijken wat het zegt.



I
Reply With Quote
  #6  
Old 29-05-2008, 17:05
Sjaakk4 Sjaakk4 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2008
Posts: 3
Default

ik ga morgen nieuwe pomp proberen. groetjes sj.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 04:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum